شهردار منطقه 6 از نصب عرشه فلزی روگذر تقاطع بزرگراه گمنام – کردستان خبر داد.

فخرالدین سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: بزرگراه شهید گمنام بزرگراهی در مرکز تهران است که از پل نصر آغاز شده و پس از عبور از چهار راه امیر آباد به بزرگراه کردستان، میدان گلها و در نهایت به میدان فاطمی می رسد که به دلیل تلاقی با محورهای پرتردد کارگر، فاطمی و کردستان از جمله بزرگراههای پر ترافیک شهر است و به همین منظور حذف چارغ های راهنمایی وتسهیل در تردد خودرو ها و کاهش ترافیک، احداث تقاطع غیر همسطح در تقاطع های شهید گمنام – کردستان و شهید گمنام  - کارگر در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: تمامی مراحل حمل، مونتاژ و نصب قطعات فلزی عرشه پل روگذر تقاطع بزرگراه گمنام- کردستان از یکم فروردین ماه سال جاری آغاز و تمام قطعات به طور کامل نصب گردیده و اجرای دال بتنی پل درحال انجام است.
وی در ادامه اظهار داشت: با بهره برداری از این پل، تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید گمنام به کردستان شمال به صورت مستقیم صورت خواهد گرفت.
سلیمانی خاطر نشان کرد: هم اکنون زیر گذر تقاطع فوق الذکر با طول 450 متر و سه لاین عبوری به عرض 11 متر تکمیل و  در حال بهره برداری است و مراحل پایانی نصب قطعات ضلع شمالی و جنوبی زیر گذر در حال انجام و بزودی خاتمه می یابد./ ل
برچسب ها: مونتاژ ، کردستان ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار