سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده قصد داریم لیگ فرنگی را حداکثر تا 2 آینده به پایان برسانیم.

محمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: از آنجا که لیگ فرنگی به صورت منقطع برگزار می شود ناچار هستیم برای دور برگشت مسابقات طوری برنامه ریزی کنیم که از طرفی برنامه های تیم ملی دچار خلل نشود و از طرفی دیگر نیز این مسابقات را هر چه سریعتر به پایان برسانیم.

وی با بیان این که اعتقادی به طولانی برگزار شدن مسابقات لیگ ندارد ادامه داد: قصد داریم  مسابقات لیگ فرنگی را هرطور شده تا اواسط تیر به پایان برسانیم به همین منظور جلسه ای روز 22 اردیبهشت با حضور مسئولان حاضر در لیگ برگزار خواهد شد که پیرامون این موضوع به تبادل نظر خواهیم پرداخت.

امامی تصریح کرد: آنچه مسلم است برای جمع کردن لیگ فرنگی در امسال باید برنامه ریزی منسجم تری را تدوین کنیم به همین دلیل نظر مسئولان تیم های حاضر برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی درباره علت لغو دیدار 2 تیم پرسپولیس تهران و هیات کشتی فارس گفت: با توجه به همزمان بودن مسابقات مقدماتی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی  با دیدار دو تیم پرسپولیس و هیات کشتی استان فارس رئیس هیات کشتی استان فارس از ما درخواستی مبنی بر تعویق این مسابقه داشت که پس از بررسی مجاب شدیم این رقابت را در زمانی دیگر برگزار کنیم.

داور درجه یک بین الملل کشتی کشورمان اضافه کرد: با توجه به این که نفرات جوان تیم هیأت کشتی استان فارس باید به عنوان کشتی گیران این استان در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز شرکت کنند درخواست زین العابدین عرب رئیس هیات استان برای به تعویق افتادن رقابتهای لیگ برتر منطقی بود از همین رو این دیدار در زمان دیگری انجام خواهد شد.  

امامی در پاسخ به این سوال که سازمان لیگ چه برنامه ای را برای مسابقات لیگ برتر امسال در نظردارد اظهارداشت: در تلاش هستیم  با برنامه ریز های صورت گرفته در ابتدا مسابقات لیگ دسته یک را در مرداد آغاز کنیم که برای این مسابقات حدود دو ماه زمان نیاز داریم.

وی با بیان این که دو تیم از مسابقات لیگ دسته یک جواز حضور در لیگ برتر را کسب می کنند تاکید کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با تعاملی که با کادر فنی تیم ملی خواهیم داشت پس از پایان مسابقات لیگ دسته یک که اوایل آبانماه خواهد بود با جدیت و به کمک تمامی دوستداران کشتی استارت لیگ برتر امسال زده خواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ کشتی با اظهار امیدواری خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان باشگاه های ورزشی، همچنین اسپانسرهایی که در سال های گذشته در لیگ برتر تیم داری می کردند اهمیت بیشتری به کشتی بدهند و ما را در برگزاری یک لیگ پویا یاری رسانی کنند.

امامی در پایان عنوان کرد: البته قصدداریم با تشکیل کار گروهی عدم استقبال تیم ها را در مسابقات لیگ کشتی آسیب شناسی کنیم که برای این موضوع نیز تقاضا داریم علاقه مندان به ورزش اول کشور ما را از رهنمودهای خود بی بهره نسازند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار