رقابت های قهرمانی موتور کراس انتخابی تیم ملی به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان با اعلام این مطلب گفت: این پیکارها از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت سال جاری در استان همدان برگزار می‌شود و این دیدارها حکم انتخابی تیم ملی را دارد.

وی افزود: این مسابقه با شرکت تمام استان‌های کشور و بهترین موتورسواران ایران برگزار می‌شود که تقریباً 300 موتورسوار در تاریخ چهارشنبه 18 اردیبهشت به همدان سفر می‌کنند تا تمرینات خود را آغاز کنند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: رقابت ها در کلاس‌های 65 سی‌سی خردسالان شش تا 12سال، 85 سی‌سی 12 تا 15 سال، 125 و 250 سی سی بزرگسالان و همچنین پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

وی افزود : 19 اردیبهشت ماه تایم‌گیری را انجام می شود و موتور‌سوارانی که نتوانند تایم لازم را کسب کنند از دور پیکارها حذف می‌شوند و زمان برگزاری دیدارهای اصلی را روز جمعه، 20 اردیبهشت ماه دانست.

روحی خاطرنشان کرد: باید از همکاری مدیرکل ورزش و جوانان تشکر کنم که اجازه دادند برای نخستین بار پیکارهای قهرمانی کشور موتورسواری در همدان برگزار شود.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: پیست موتور کراس ورزشگاه 15 هزار نفری مفتح در حال آماده سازی است و ما درخواست داده ایم این رقابت ها با یک هفته تاخیر برگزار شود و منتظر جواب فدراسیون هستیم تا به نحو احسن میزبانی کنیم.

روحی با اشاره به برگزاری سومین دوره مسابقه های رالی بانوان همدان گفت: به مناسبت هفته زن و گرامیداشت روز مادر سومین دوره پیکارهای رالی بانوان همدان برگزار شد و خوشبختانه این مسابقه با استقبال خوبی از سوی بانوان همراه شد.

وی ادامه داد : این مسابقه به همت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان برگزار شد و 132 شرکت‌کننده از آن استقبال کردند.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان تصریح کرد : 66 خودرو از انواع مختلف با دو سرنشین راننده و نقشه‌خوان در ورزشگاه ملت همدان گرد هم آمدند تا توانایی خود را در اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی نشان دهند.

وی اظهار داشت : رالی‌سواران مسیر ورزشگاه ملت در سعیدیه را به سمت میدان مدرس، روستای حیدره بالای شهر، مریانج، بهار و لالجین را پیمودند و پس از نیم ساعت استراحت از مسیر بلوار ارتش، بلوار آیت‌ا... نجفی، بلوار دانشگاه، بلوار بعثت و سعیدیه به ورزشگاه ملت برگشتند.

وی تزئین خودرو، رعایت مقررات و داشتن حجاب اسلامی را در ریز نمرات رالی‌سواران دخیل دانست و افزود: کسانی که امتیازات بیشتری کسب کنند برنده رالی خواهند بود.

رییس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری در این باره گفت: جمع‌بندی امتیازات زمان می‌برد و پایان هفته نتایج نفرات برتر رالی اعلام خواهد شد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار