رئيس جمهور با بيان اينكه فاز دوم طرح هدفمندی اجرا خواهد شد، گفت: عده‌ای آمده‌اند بازار ما را متوقف کنند و عده‌اي نيز در داخل با آن‌ها همراهی می‌کنند زيرا می‌خواهند در مردم یاس به وجود بیاورند و جنگ روانی راه‌ بیاندازند.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به استان آذربايجان غربي، محمود احمدي‌نژاد ظهر امروز ظهر در چهارمين دوره سفرهاي استاني خود در ديدار عمومي با مردم شهر اروميه در ميدان انقلاب اين شهر گفت: خدا را شاکرم توفیق شد تا بار دیگر به سرزمین کار و تلاش‌، ادب و اخلاق‌، تولید و خدمت، نعمت و برکت آذربایجان غربی سفر کنم.

وي افزود: مردم این خطه الگوی عشق و برادری و شرف ملت ایران هستند لذا مردم آذربايجان همواره از عزت، عظمت و آرمان‌های خود در تمام لحظه‌ها دفاع کرده‌اند.

رئيس‌جمهور تاکييد کرد: این مردم صدها سال در شرایط سخت با همبستگی مقاومت کرده و از آرمان اسلامی و دین خود صیانت کرده‌اند.

احمدي‌نژاد با بيان اينکه آذربایجان‌ غربی در دوران انقلاب از کانون‌های اصلی دفاع از انقلاب بود، ادامه داد: مردم اين ديار  پس از انقلاب در دوران دفاع مقدس مقابل دشمن ايستادگي کردند و برگ‌های زرین بی‌بدیل از عشق در تاریخ این کشور را به ثبت رساندند.

وي با اشاره به برخي ناآرامي‌ها در بازار گفت: عده‌ای آمده‌اند بازار ما را متوقف کنند و عده‌اي نيز در داخل با آن‌ها همراهی می‌کنند زيرا می‌خواهند در مردم یاس به وجود بیاورند و جنگ روانی راه‌ بیاندازند.

رئيس جمهور اضامه کرد: ما می‌گفتیم که به دولت کمک کنید تا فشارهایی که از طرف دشمن وارد شده است را پشت سر بگذاریم اما می‌گفتند دولت مقصر این بازار است.

احمدي‌نژاد با اشاره به تحريم گسترده عليه ملت ايران تصريح کرد: دولت‌های غربی و آمریکا زورگویی می‌کنند ولی دولت و ملت ایران در کنار يکديگر طرح‌ها و فشارهای اقتصادی را می‌شکند تا به قله‌های پیشرفت برسد اما همچنان برخی نمی‌گذارند.

وي تاکييد کرد: تلاطمی در بازار بوجود آورده‌اند لذا ما به آن‌ها می‌گوییم دست از خباثت بردارند و همراه ملت باشند زيرا این حرکت‌ها جلوی ملت را نمی‌تواند بگیرد، ملت ایران بر تمام تحریم‌ها غلبه می‌کند لذا روسیاهی برای آن‌ها است و کمتر از چهار، پنج ماه بساط این‌ افراد جمع خواهد شد.

رئيس دولت با اشاره به نامگذاري امسال به نام سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی اظهار داشت: اوج حماسه سیاسی انتخابات است زيرا آن حق ملت و اعمال اراده ملت است لذا نظر رهبر معظم انقلاب بر این است که اراده ملت باید اعمال شود.

احمدي نژاد تاکييد کرد: حضور 50 میلیونی در انتخابات، دولتی قدرتمند را تشکیل می‌دهد لذا اين دولت هم تا آخرین نفس در خدمت شماست و نوکری شما را خواهد کرد و به این افتخار می‌کند.

وي با اشاره به اجراي هدفمندي يارانه‌ها در اين دولت عنوان کرد: فاز دوم طرح هدفمندی اجرا خواهد شد لذا برخی می‌خواهند این طرح را شکست خورده نشان داهند.

رئيس‌جمهور ادامه داد: آن‌ها بدانند که دنباله‌رو کشورهای غربی هستند، می‌گویند هدفمندی تورم را به دنبال دارد، دیدید که پنج، 6 درصد بیشتر نبود، بازار را به خاطر هدفمندی خراب می‌کنند و می‌گویند در فاز دوم هدفمندی بنزین 7 هزار تومان می‌شود، اگر صددرصد هدفمندی هم انجام شود، بنزین 2 هزار تومان بیشتر نمی‌شود.

در اين ديدار مردمي نيز تعدادي زيادي از مردم استان به استقبال احمدي‌نژاد آمدند به طوري که با پايان يافتن سخنراني احمدي‌نژاد مردم با تجمع در مقابل درب شهرداري خواهان ديدار با رئيس‌جمهور بودند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار