فرماندار اهر از آمادگی مسئولین دست اندرکار در جهت فراهم نمودن ساز و کارهای لازم برای فعالیت سرمایه گذاران دراین شهرک خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی در بازدید از شهرک صنعتی اهر گفت: شهرک 247 هکتار شهرستان اهر با حمایت های ویژه مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی زیرساختهای لازم برای مشارکت سرمایه گذاران در جهت ایجاد طرح های تولیدی، صنعتی و خدماتی فراهم شده است.

وی، گفت: خوشبختانه با بهره برداری از پل ورودی شهرک بر رودخانه اهر چای یکی از مشکلات عمومی اهالی مرتفع شده و هم اکنون گاز، برق، مخابرات و سایر ساختها دراین شهرک فراهم شده است.

این مقام مسئول افزود: در راستای اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری که در سال 1390 دراین شهرستان برگزار شد با امضاء تفاهم نامه های لازم ساخت بزرگترین کارخانه قند رافینری، مجتمع بسته بندی و سورتینگ میوه، سردخانه ده هزار تنی و دو سردخانه 3 هزار تنی، تولید ادوات کشاورزی، تولید آهن میلگرد، آهک هیدراته، تولید عایق ضد رطوبت، تولید صنایع چوبی، تولید صنایع غذایی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده که امیدواریم با تسریع در تخصیص اعتبارات بخصوص برای دو طرح بزرگ اشتغالزایی تولید قند رافینری و صنایع بسته بندی و سورتینگ که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اختصاص یافته بزودی شاهد بهره برداری و ایجاد زمینه اشتغال پایدار برای جمعی از همشهریان باشیم.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری به طرح عظیم مجتمع مس انجرد نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه یکی دیگر از ثمره اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری در سال 90 امضاء تفاهم نامه و آغاز عملیات مس انجرد بود که با سرمایه گذاری یکی از سرمایه گذاران موفق استان و کشورمان(شرکت مهر اصل) در حال اجراست و این طرح عظیم نیز با جدیت پیگیری و موانع و مشکلات آنها خارج از نوبت بصورت ویژه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری رسیدگی شده و اکثر موانع اجرایی با همراهی ادارات و نهادهای ذیربط حل شده که امیدواریم با اتمام این پروژه مهم این شهرستان به قطب تولید مس کشور که توسط بخش خصوصی اجرا می شود تبدیل شود. /س

 

برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.