مدیر عامل سازمان رفاه ، خدمات و مشار‌کت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: امسال همچون سالهای قبل به دنبال ارایه راهکا‌رها بررسی چالشها و کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی در سطح پایتخت هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین زارع صفت در اولین جلسه شورای راهبردی آسیبهای اجتماعی در سال 92 با بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع آسیبهای اجتماعی یک موضوع فرا سازمانی است که به دلیل عدم همکاری سایر ارگانها و نهادهایي که طبق قانون موظف به فعالیت در این حوزه هستند شهرداری و مدیریت شهری برای کاهش معضلات پایتخت به این حوزه وارد شده است.
وی تصریح کرد: جمع آوری گرفتن حکم قضایی و معرفی مراکز حمایتی از جمله خدماتی است که مدیریت شهری برای کمک به آسیب دیدگان و افراد در معرض آسیب در حال ارایه است اما تمام خدمات به این نقطه ختم نمی شود.
زارع صنعت ادامه داد: ما تلاش داریم با وجود همه محدودیتهای زمانی، مکانی و ساختاری برای کمک بیشتر به این افراد ( بویژه افراد ساماندهی شده در مراکز حمایتی سازمان مثل مدد سراها و سامانسراها  و بازگشت سعادتمند آنها به جامعه راهکارهای دیگری را اتخاذ و اجرا می کنیم.
وی افزود: بر این اساس سال گذشته پروژه نمایش درمانی را به عنوان یک حرکت پایلوت برای گروهی از آسیب دیدگان اجتماعی و با همکاری آقای میر نصیری در سامانسرای لویزان اجرایی کردیم.
وی افزود: البته قصد ما از اجرای این پروژه خروج این گروه از چرخ آسیب پذیری بود که با بررسیهای انجام شده این حرکت مثبت ارزیابی شد./ز

برچسب ها: شورا ، حمایت ، سامانسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار