امام جمعه شیراز گفت: در طرح توسعه حرم حضرت احمدبن موسی (ع) فضایی برای ساخت زائرسرای شهرستان‌های مختلف این استان در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، آیت‌الله اسدالله ایمانی در جلسه رسیدگی به وضعیت حرم سلمان فارسی در مدائن اظهار داشت: ابتدا باید نقشه جامعی برای توسعه حرم سلمان فارسی (رضی‌الله عنه) طراحی و برابر آن برنامه‌ریزی انجام و سپس کارهای عملیاتی و اجرایی پیگیری شود.

وی با اشاره به طرح توسعه حرم احمدبن موسی (ع) تصریح کرد: باید در طرح توسعه حرم حضرت احمدبن موسی (ع) فضایی برای ساخت زائرسرای شهرستان‌های مختلف این استان در نظر گرفته شود، چرا که با این کار مشکلات زیارتی و رفت و آمد زوار شهرستانی فارس حل شده و باعث آسانی زیارت مردم این استان می‌شود.

در این جلسه که با حضور هیئت امنای ستاد عتبات عالیات این استان برگزار شد، استاندار فارس نیز با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری در زمینه توسعه حرم حضرت سلمان پیشنهاد داد که اطراف مقبره صحابه رسول مکرم اسلام (ص) و حضرت امیرالمومنین (ع) در عراق و سوریه با دیوارهای بتنی محافظت تا از وقوع حوادث مشابه توهین به جناب حجربن عدی جلوگیری شود./س

برچسب ها: ساخت ، زائرسرای ، شاهچراغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.