وزير کشور گفت: برنامه‌هاي پيشنهادي سازمان صدا و سيما به منظور تبليغات کانديداها در رسانه ملي مورد بررسي و تحليل قرار گرفت که در نهايت کليات آن با تغييراتي به تصويب رسيد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران مصطفي محمد نجار در مورد جلسه اخير هيئت مرکزي اجرايي انتخابات اظهار داشت: اولين جلسه اين هيئت با تمام اعضا صبح روز گذشته برگزار شد.

وي افزود: در اين نشست دبير و نايب رئيس هيئت اجرايي با آراي اين هيئت انتخاب و معرفي شدند.

وزير کشور در مورد تبليغات کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري در رسانه ملي گفت: اولين جلسه کميسيون تبليغ انتخابات با حضور رئيس سازمان صدا و سيما، رئيس شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما، دادستان کل کشور، نماينده شوراي نگهبان و دبير هيئت اجرايي برگزار شد.

نجار ادامه داد: در اين جلسه مشترک برنامه‌هاي پيشنهادي سازمان صدا و سيما به منظور تبليغات کانديداها در رسانه ملي مورد بررسي و تحليل قرار گرفت که در نهايت کليات آن با تغييراتي به تصويب رسيد.

وي با بيان اين که تبليغات کانديداي رياست جمهوري در رسانه ملي بايد به صورت برابر و عادلانه اجرا شود تصريح کرد: کارگروهي را به عنوان کميته تبليغات در اين هيئت ايجاد کرديم که  نمايندگان تام الاختيار دستگاه‌هاي عضو کميسيون تبليغات در آن حضور دارند.

وزير کشور تاکيد کرد: اين کميته عهده دار تدوين شيوه نامه کيفيت و محتواي برنامه‌هاي تبليغاتي و توليد کانديداها را برعهده دارد که آن را در جلسه بعدي کميسيون تبليغات و هيئت اجرايي ارائه خواهد کرد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار