رئیس حوزه هنری استان کردستان گفت: به جشنواره سراسری کاریکاتور"سبک زندگی ایرانی اسلامی" 350 اثر از هنرمندان شاخص کشوری ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، مرادی اظهار داشت: 97 نفر از هنرمندان کاریکاتوریست کشور با ارسال این تعداد اثر خود را آماده حضور در این جشنواره سراسری کردند.
وی با اشاره به اینکه هنرمندانی از 21 استان کشور با فرستادن آثار خود را آماده شرکت در این جشنواره کردند، افزود: استان کردستان با اثرهایی از 21 هنرمند و تهران با 14 هنرمند بیشترین تعداد شرکت کننده جشنواره را به خود اختصاص دادند.
رئیس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان برگزار می شود، اضافه کرد: از برگزیدگان این جشنواره با دادن لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل می آید.
مرادی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی از 12 تا22 اردیبهشت ماه جاری با برپایی نمایشگاهی از آثار برتر جشنواره در سینما بهمن سنندج به معرض نمایش گذاشته می شود خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره در روز 22 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان معرفی می شوند.
وی با اعلام اینکه محمد حسین نیرومند، سید محسن نوری نجفی و عباس ناصری سه کاریکاتوریست مطرح کشور داوری بخش نهایی نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور را بر عهده دارند، یادآور شد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره به بهترین شیوه ممکن برگزار شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.