دکتر بسکابادي با اشاره به اينکه مراسم اختتاميه اين جشنواره 19 ارديبهشت برگزار و از برگزيدگان فرآيندهاي برتر تقدير مي شود خاطر نشان کرد : روشها و فنون آموزشي، برنامه ريزي آموزشي، ارزشيابي در آموزش، مشاوره و راهنمايي تحصيلي،ساختار آموزشي، اخلاق در آموزش،قوانين و مقررات آموزشي و توليدات آموزشي از جمله محورهاي اين جشنواره به شمار مي رود .
وي افزود :همچنين اين جشنواره در حيطه هايي از جمله تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي،روشها و تكنيكهاي آموزشي، سنجش ،ارزشيابي و اثربخشي آموزشي، مرجعيت ، رهبري و مديريت آموزشي، مشاوره و راهنمايي، فعاليتهاي فرهنگي و امور تربيتي و اجتماعي، قوانين ، مقررات و ساختارهاي آموزشي و محصولات آموزشي برگزار مي شود .
مدير مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکي دانشگاه علوم پزشکي مشهد با اشاره به اينکه علاوه بر انتخاب 24 فرآيند برتر سه فرايند به عنوان برتر کشوري انتخاب شدند اظهار داشت :بر اساس ارزيابي انجام شده از مجموع فرآيندهاي برگزيده ارسالي به وزارت بهداشت سه فرآيند اعضاي هيئت علمي دانشگاه در حيطه هاي تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي ، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی و قوانین و مقررات و ساختارهای آموزشی به عنوان فرآيندهاي منتخب کشوري معرفي شده اند .
بسکابادي اظهار داشت :بر اين اساس در حيطه تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي با عنوان ارتقاء آموزش پریودنتولوژی عملی دانشجویان دندانپزشکی با تکیه بر آموزش ایمپلنتهای دنداني ، در حيطه مرجعيت رهبري و مديريت آموزشي با عنوان طراحی و اجرای مدل پلکانی مدیریت آموزشی فرامحلی در گروه های آموزشی و در حيطه قوانین و مقررات و ساختارهای آموزشی با عنوان فرآيند طراحی، پیادهسازی و اجرای سامانه آموزش تخصصی و فوق تخصصی در سیستم جامع آموزش (تحت وب) موفق به کسب عنوان برگزيده کشوري شدند/س