مدیرکل هواشناسی کرمانشاه گفت: میانگین بارندگی 24 ساعت گذشته استان کرمانشاه 14 میلیمتر بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ˈمجتبی میلادیˈ گفت: در این مدت در سومار 53 میلیمتر و در کرمانشاه و بخش هلشی نیز به ترتیب 33 و 30 میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

وی اظهار کرد: در ماهیدشت و حمیل 20 میلیمتر، گهواره 18 میلیمتر، هرسین و گواور 17 میلمتر نیز بارش باران گزارش شده و در شهرهای ثلاث باباجانی یک میلیمتر، و بخش ازگله هم دو میلیمتر بارش باران داشته ایم.

وی میانگین ریزش های جوی استان کرمانشاه در سال زارعی 92- 91- 385 میلیمتر عنوان کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نسبت به میانگین بلندمدت 16 درصد کاهش نشان می دهد.

وی همچنین گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد این سامانه بارش زا همچنان به تناوب تا روز چهارشنبه هفته جاری جو استان کرمانشاه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه افزود: این سامانه در مدت حضور خود هر روز بویژه در بعضی ساعات بعد از ظهر و اواخر وقت، سبب بارندگی توام با وزش باد و گاهی رعد و برق در غالب نقاط استان می شود.

میلادی اظهار کرد: شرایط ناپایدار در نواحی جنوبی و نیمه غربی استان از نمود بیشتری برخوردار است و بارش که ممکن در پاره ای نقاط به شکل رگبار تگرگ نیز مشاهده شود، احتمالا سبب آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط بخصوص مناطق یادشده می شود/س

برچسب ها: کرمانشاه ، بارش ، ساعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قربانعلی رحمتی ترکاشوند
۰۶:۵۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
از اداره کل هواشناسی خواهشمندیم که در رابطه با بارشها از چه معیاری استفاده میشه. در کنگاور بعضی مواقع بارش به میزان که اعلام میکنند چند برابر اعلام شده میباشد خاهشا تذکر و اطلاعات صحیح را در اختیار مردم بگذارید
ممنون