رییس مجلس سوریه بر گسترش و تعمیق مناسبات ایران و سوریه تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، محمد جهاد اللحام در دیدار با استاندار فارس گفت: این کشور در خط مـقدم مـقاومت قــرار دارد و تقویت و حمایت از این کشور حمایت از مقاومت است .

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران و در راس آن مقام معظم رهبری افزود : سوریه جزو کشورهای مقاومت است و خط اصلی مقاومت به حساب می‌آید.

رییس مجلس ملی سوریه با تاکید بر این‌که کشور ایران از حامیان اصلی دولت و ملت سوریه است گفت : تلاش می‌کنیم در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی روابط خود را با ایران ارتقاء بخشیم.

اللحام افزود: به شما اطمینان می‌دهیم که با مقاومت ملت سوریه و نیز حمایت های ایران روسیه و چین ، سوریه به پیروزی خواهد رسید .

رییس مجلس ملی سوریه در ادامه با اشاره به ظرفیت های مهم فرهنگی و اقتصادی استان فارس بر توسعه مناسبات بین استان فارس و استان های سوریه تاکید کرد.

استاندار فارس نیز گسترش مناسبات با کشورهای دوست را از برنامه های راهبردی مدیریت ارشد استان اعلام کرد و گفت :حضور هیات های اقتصادی و تجاری کشورهای مختلف در شیراز که در چند ماه اخیر افزایش یافته فرصت مناسبی را برای افزایش تبادلات و ارتقای همکاری ها فراهم می کند.

حضور در نماز جمعه شیراز و بازدید از مجموعه تخت جمشید ، حافظیه و سعدیه از دیگر برنامه های سفر رییس مجلس ملی سوریه به شیراز بود .

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و شاهینمحمد صادقی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در سفررییس مجلس ملی سوریه وی را در سفربه شیراز همراهی کردند ./س

برچسب ها: گسترش ، مناسبات ، سوریه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.