واحدهای دانشگاه آزاد با نصب پارچه سياه بر سر در دانشگاه‌هاي خود هتک حرمت به ساحت حجربن‌عدی و جعفر طیار از سوي وهابيون را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ مجتبی اکبری مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با محکومیت هتک حرمت به ساحت صحابه رسول‌الله(ص) حجربن‌عدی و بارگاه جعفر طیار گفت: تشکل‌های دانشجویی و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه به مدت سه روز پرچم عزا بر سر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نصب خواهند کرد.

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: پشت تمام حوادث سوریه اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای مرتجع عرب قرار دارند که با حمایت از جریان‌های تکفیری و سلفی این جنایات بزرگ را صورت داده‌اند.

مجتبی اکبری گفت: نظام سلطه و در راس آنها اسرائیل و آمریکا در صدد تضعیف محور مقاومت هستند از این رو در دو سال اخیر شاهد  تامین مالی و تسلحیاتی گسترده معارضین سوری از سوي آنان بوده‌ایم.

وی با بيان اينکه قطعا صهيونيست و آمریکا و برخی کشورهای مرتجع عرب تمام توان خود را در تضعیف محور مقاومت به کار خواهند بست، تصريح کرد: سال‌هاست دشمنان اسلام و خط مقاومت درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند تا از این طریق به اهداف خود در منطقه دست یابند، آنان بعد از تلاش براي حذف محور مقاومت، توهین به مقدسات و اختلاف میان مسلمانان را در دستور کار خود داده‌اند.

اکبری خاطرنشان کرد: آمریکا و صهيونيست به خوبی می‌دانند که تحقق خواسته‌های آنان از خاورمیانه جدید با وجود محور مقاومت امکان پذیر نخواهد شد، از این رو با ایجاد آشوب و جنگ در سوریه در صدد تضعیف این محور هستند.

وی تاکيد کرد: با توجه به سخنان سید حسن نصرالله دشمنان سوریه در اهداف خود شکست خواهند خورد و همچنان که در ماه‌های اخیر شاهد بوده‌ایم، معارضین سوری شکست‌های جدی را در عرصه میدانی تحمل کرده‌اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار