شهردار منطقه 21 گفت: پایانه چند منظوره حمل و نقل عمومی آزادگان در منطقه 21 به منظور سهولت تردد شهروندان هفته آینده به بهره برداری می رسد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، دکتر مصطفی سلیمی با اعلام این خبر گفت : این پایانه به مساحت 2800 متر مربع واقع در بزرگراه لشگری راستگرد بزرگراه آزادگان است که از سال 1391 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود.
 
وی در خصوص ویژگی های این پایانه بیان داشت : پایانه مذکور دارای یک باب ساختمان اداری به مساحت 30 متر مربع، دو چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه خواهران و برادران به مساحت 56 متر مربع،دو سکوی اتوبوسرانی به خطهای 9015 و 9017 به مقصدهای پارک سوار آزادی و میزان 46 دستگاه اتوبوس است.
 
 سلیمی درباره تاکسی های موجود در این پایانه اظهار داشت: پایانه آزادگان دارای چهار سکو به مقصدهای پایانه آزادگان – افسریه به تعداد 70 دستگاه تاکسی، پایانه آزادگان – خیابان رجایی تعداد 35 دستگاه تاکسی، پایانه آزادگان – اسلامشهر تعداد 40 دستگاه تاکسی و ایستگاه تاکسی ویژه ( بصورت دربستی ) است.
 
شهردار منطقه 21 ادامه داد: این سکوها جهت تسهیل استفاده جانبازان و معلولان به صورت رمپی ساخته شده است و در کل زیرسازی و روسازی و عملیات ساختمانی و تجهیز این پایانه 5 میلیارد هزینه در برداشته است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار