اچ تي سي(HTC) با ارائه ی نسخه وان(One) پرچم‌دار جدید خود را زودتر از Galaxy S IV سامسونگ ارائه داد، محصولی که از حیث طراحی و دبزاین مورد توجه قرار گرفت و سبک طراحی آن پیش روی دیگر محصولات این شرکت قرار گرفت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، با توجه به سبک طراحی زیبا و استفاده از بدنه ی آلومنیومی در One، HTC تصمیم به استفاده از این سبک طراحی در محصول جدید خود یعنی HTC M4 نیز گرفته است، به طوری که می توان گفت: M4 برادر کوچک تر HTC One و نسخه ارزان قیمت تر آن است.  همانند آنچه در مورد نسخه های Mini گلکسی اس 3 و 4 سامسونگ مشاهده کرده ایم.


در واقع از این کار می توان اینگونه برداشت که : HTC با تکیه بر تجربه موفق سامسونگ، توانسته راه حلی را برای کسانی که HTC One را به دلیل قیمت زیاد آن نمی توانند تهیه کنند، پیدا کند و آن نیز تهیه نسخه ی M4 می باشد، که از همان سبک طراحی برخوردار بوده اما از سخت افزار ضعیف تری نسبت به One بهره می برد.


محصول جدید HTC دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی با رزولوشن (720P HD)  و همان طراحی One می باشد. براساس گزارش های منتشر شده این اسمارت فون از یک پردازشگر 2 هسته ای به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی  بهره می برد، دوربین M4 از همان فناوری ارائه شده در One یا Ultra Pixel بهره می برد و همچنین از یک باطری 1700 mAh در آن استفاده شده است، که قابلیت تعویض باتری برای این محصول وجود ندارد.


اسمارت فون جدید HTC در سه ماه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و با سیستم عامل اندروید 4.2 به بازار ارائه می شود.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
MOHSEN
۱۵:۲۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
قیمتم بزنید ممنون
آخرین اخبار