آزمون دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در صبح روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۲ در ۴۴ شهرستان مختلف کشور برگزار مي شود.

دکترعلی صدر، معاون سنجش و اموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:ثبت‌نام ۸۸ هزار و ۹۱۹ داوطلب در آزمون دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته ترمی سال ۹۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی در چهار گروه آموزشی ۲۰ اردیبهشت انجام میشود.
                                                                  
وي تصریح کرد: از این تعداد ۳۸ هزار و ۳۵۶ نفر داوطلب زن و ۵۵۶۳ نفر داوطلب مرد شرکت دارند که در واقع ۴۳.۱۴ درصد داوطلبان زن و ۵۶.۸۶ درصد داوطلبان مرد هستند.
 
وی گفت: از تعداد ۸۸ هزار و ۹۱۹ داوطلب شرکت در این آزمون ۳۷ هزار و ۳۰۳ نفر در گروه صنعت، ۵۲۳۵ نفر در گروه کشاورزی، ۳۴ هزار و ۵۸ داوطلب در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و ۱۲ هزار و ۳۲۳ نفر در گروه فرهنگ‌وهنر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه توزیع اینترنتی کارت شرکت در جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۲ تا روز پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۲ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین برگه راهنمای مربوطه اقدام کنند. /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار