فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سوریه دارای ارتش قدرتمندی است، اما اگر سوری‌ها به آموزش احتیاج داشته باشند ما می‌توانیم به آن‌ها کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" در حاشیه مراسم رونمایی از شبیه ساز بالگرد 214 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شبیه‌ساز با توجه به بومی بودن و ساخت صد درصد آن در داخل کشور و دارا بودن نرم‌افزارهای بسیار حساس که تمام شرایط جوی و دفاعی را برای خلبان شبیه‌سازی و هجی می‌کند و حتی با وقفه‌ای که در ساخت آن ایجاد شد، اما با توجه به ظرفیت‌هایی که ما در دنیا سراغ داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مقایسه با معیارهای جهانی آماده شده است.

وی افزود: ما امروز به این دانش بومی دست پیدا کردیم و قطعاً شبیه‌سازهای آینده در ظرف زمانی کوتاه‌تری ساخته و آماده خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درخصوص اوضاع سوریه و مداخله نظامی در این کشور عنوان کرد: ارتش سوریه خود می‌تواند از این کشور دفاع کند.

امیر پوردستان با بیان اینکه سوریه ارتش قدرتمندی دارد، گفت: ارتش سوریه با توجه به ساختاری که دارد و همچنین تجربه‌ای که در جنگ با رژیم اشغالگر قدس داشته، می‌تواند از کشور خود دفاع کند و نیازی به کمک‌های خارجی ندارد.

وی ادامه داد: ما به عنوان کشور دوست و مسلمان در کنار سوریه هستیم و اگر نیازی به آموزش داشته باشد ما آموزش‌های لازم را به او خواهیم داد، اما شرکت فعالی در عملیات‌های او نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: رونمایی ، بالگرد ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار