بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال کاله مازندران گفت: مسیر دشواری را برای جهانی‌شدن در لیگ برتر و همچنین مسابقات آسیایی پیمودیم و می‌خواهیم با تمام توان در بین دیگر تیم‌های دنیا ظاهر شویم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران،قراء با اشاره به قهرمانی کاله مازندران در جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا گفت : واقعا تیم ما در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شد با قدرت و توان بسیار بالایی ظاهر شد و نشان داد که با لیاقت و شایستگی زیاد به جمع برترین‌های جهان صعود کرده است.

وی افزود: در دیدارهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سال گذشته تیم ما فراز و نشیب زیادی داشت و در ابتدای فصل نیز پس از پنج هفته پیروزی قاطع به یک‌باره با شکست‌هایی مواجه شد که کادر فنی توانمند، سرمربی باتجربه و هیئت مدیره این تیم توانستند به مرور تیم را از بحران خارج کرده و قهرمانی را برای آملی‌ها برای استان مازندران به ارمغان آورند.

قراء با بیان اینکه در دیدارهای آسیایی حریف چندان مقتدر و سختی برای خود مشاهده نکردیم، تصریح کرد: در تعطیلات عید نوروز بازیکنان تیم کاله در اردوی باشگاهی بودند و توانستند با تلاش خود قهرمانی در آسیا را رقم زده و به جام باشگاه‌های والیبال دنیا صعود کنند.

قراء گفت: بعد از تمرینات تیم ملی نیز به اردوی آماده‌سازی کاله برای مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا و حضور در این دوره از رقابت‌ها خود را آماده کردیم و البته پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی نیز دوباره به اردوی تیم ملی ملحق شدیم./س

برچسب ها: قدرتمند ، والیبال ، کاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.