نماینده ولی فقیه در استان گفت: سپاه پاسداران بازوی پرتوان ولایت است بنابراین لازم است با دادن خط مشی و مطرح کردن مسائل و کلیات باعث شود مردم در انتخابات حضور گسترده و آگاهانه داشته باشند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آیت الله مجتهد شبستری ، در دیدار با مربیان عقیدتی سیاسی سپاه ، فکر و عمل درست و رهبری شایسته را وسیله سعادت و عامل خوشبختی جامعه دانست و گفت: اعتقاد عامل محرک است و اراده ها را قوی کرده و سعادت و خوشبختی بشریت در دنیا و آخرت در گرو ایمان است.

وی با اشاره به حضور گسترده و انتخاب درست و شاخص های انتخاب درست در انتخابات گفت: انتخابات مسئله خیلی حساس و پیچیده است و نیازمند آگاهانه عمل کردن است.

نماینه ولی فقیه در استان همچنین گفت: در سفرهای استانی اخیر رئیس جمهوری هزینه های زیادی صرف می شود و این سفرها جنبه تبلیغاتی داشته و پرچم گردانی ها در این سفرها غیرعقلانی و مانند بازی کودکانه است.

وی پرچم گردانی ها را عامل ایجاد تشویش و دغدغه در مردم عنوان کرد و افزود: بهتر است به جای این کارها مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند و دست از عوام فریبی بردارند.

آیت الله مجتهد شبستری به گرانی های اخیر و تورم اشاره کرد و گفت: برای بهتر شدن شرایط باید قول وعده ها و شعارها را نخوریم و آگاهانه در انتخابات حضور یابیم.

وی مطرح شدن آزادی در انتخابات و وجود گروه انحرافی در دولت را عامل ایجاد فتنه قبل از انتخابات دانست و گفت: این مسائل باعث خواهد شد تا همانند سال 88 ولی اینبار قبل از انتخابات شاهد فتنه باشیم

حجت الاسلام ولایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هم در این دیدار روحیه جهادی و بصیرت و بینش سیاسی را دو گوهر ارزشمند برشمرد و افزود: روحیه جهادی به عنوان موتور متحرکه عمل می کند و بینش سیاسی راه نشان می دهد/س

برچسب ها: پرتوان ، ولایت ، پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.