مدير موزه طبيعت و حيات وحش دارآباد گفت: مسئولين دارآباد در تلاشند تا با بهره گيري از مشاورين متخصص، مواد با کيفيت و روش برتر، موزه را به تابلوهاي اطلاع رساني به روز تجهيز نمايند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ لوائيان افزود: تلاش شده است که تابلوهاي اطلاع رساني به روز، ماندگار و همسطح با موزه هاي معتبر ايران و حتي جهان با قابليت استفاده همگان تجهيز شوند.
وي بيان کرد: با توجه به اينکه موزه نهادي فرهنگي و آموزشي براي کليه ملل، سنين و با هر سطح از دانش است و از طرفي چگونگي و کيفيت انتقال دانش و اطلاعات امري خطير و حائز اهميت است، مسئولين دارآباد بر آن شدند تا گامي بزرگ در راستاي تحقق بخشيدن به اين مهم بردارند.
لوائيان در ادامه تصريح کرد: موزه دارآباد، در راستاي تکميل نمونه هاي ماهي موزه خليج فارس، تعدادي ماهي آب شور و شيرين تهيه کرد.
وي اظهار داشت: در ارديبهشت ماه سال جاري، تعدادي نمونه ماهي به صورت تثبيت شده و مربوط به ماهيان آبهاي شور و شيرين ايران که جهت رويت کارشناسان سفارش داده شده بود، از لحاظ کليه پارامترهاي کارشناسي مورد بررسي دقيق قرار گرفت و سرانجام پس از تائيد به آرشيو موزه خليج فارس اضافه شد.
لوائيان عنوان کرد: اين ماهيان شامل بادکنک ماهي پشت سياه، خفاش ماهي، کفال پشت سبز، حلوا سفيد، کوسه باله سياه، جعبه ماهي، ماه ماهي و سنگسر چهار لکه است. /ز

برچسب ها: موزه ، دارآباد ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار