مطمئنا چه اهل بازی های کامپیوتری باشید چه نباشید، اسم بازی پرندگان خشمگین یا همان Angry Birds را شنیده اید، محصولی که رکورد فروش تمام بازی عرضه شده در دنیای کامپیوتر را در زمان عرضه نسخه های مختلف خود شکست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شرکت Rio که تولید کننده نسخه های مختلف پرندگان خشمگین می‌باشد، خبری را مربوط به ارائه نسخه جدید آن با نام Angry Birds Friends  منتشر کرده است.


Angry Birds Friends که پس از عرضه در شبکه های اجتماعی  از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شد، مدیران Rio  را مجاب کرد، تا این بازی را برای سیستم عامل های مختلف از جمله iOS و اندروید نیز ارائه کنند. اما تفاوت عمده ی Angry Birds Friend با دیگر نسخه های این بازی محبوب، آنلاین بودن بازی می باشد، که توسط آن می توانید دوستان خود را به مبارزه دعوت کنید. 


در اين نسخه کاربر باید با دیگر دوستانش در از بین بردن خوک ها رقابت کند، به طوری که اين نسخه بازي کاملا مانند یک بازي آنلاين می باشد و از قرار معلوم از جذابیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. در اين بازي کاربر امکانات زيادي خواهد داشت از جمله: توانایی ساخت آواتار جوجه اي، رقابت با دیگر کاربران در شبکه های اجتماعی و … 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمدمعصومي
۲۲:۲۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
عالی بود
آخرین اخبار