بسیجیان دانشجوی شرق مازندران در شهرستان نکا در بیانیه‌ای هتک حرمت صحابه پیامبر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نکا در بیانیه‌ای نبش قبر حجر بن عدی از صحابه رسول‌اکرم (ص) و حضرت علی (ع) را محکوم کرد.

دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی، هتک حرمت و نبش قبر حجربن عدی را عملی ننگین و وحشیانه دانستند و در بیانیه خود یادآور شدند: هتک حرمت و نبش قبر این صحابی بزرگوار پیامبر(ص) قلوب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

در ادامه آمده است: بارها شاهد هتک حرمت به اعتقادات مسلمانان بوده‌ایم که این موضوع به هیچ‌ عنوان قابل قبول نبوده و جامعه جهانی باید نسبت به آن واکنش مناسب نشان دهد، چراکه همه ادیان قابل احترام بوده و کسی حق توهین به سایر مذاهب و اعتقادات پیروان آن‌ را ندارد.

بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی نکا یادآور شدند: شقاوت و سنگدلی به جایی رسیده است که قبر انسانی که جام شهادت را در 14 قرن پیش نوشیده، هتک حرمت شود و جنازه او را از قبر بیرون می‌آورند؛ البته گروه‌هایی که در فتنه طائفه‌ای و مذهبی گرفتار شده‌اند یک تفکر انزواگرایانه را در دستورکار خود قرار داده‌اند و این اقدام نشان می‌دهد که این گروه‌ها به دنبال آزادی و دموکراسی نیستند، بلکه خواهان به راه‌انداختن درگیری‌های طایفه‌ای و مذهبی هستند./س

برچسب ها: صدور ، بیانیه ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.