هیئت دولت در چهارمین سفر خود به آذربایجان غربی 31 پروژه را در شهرهای مختلف این استان افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، امروز رئیس جمهور و هیئت دولت در یک‌صد و ششمین سفر استانی خود برای بار چهارم به استان آذربایجان غربی سفر می‌کند.

بررسی مصوبات سه دور سفر، افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی، رسیدگی به مشکلات مصوبات سفرهای قبلی و بررسی عملکرد استان در اجرای پروژه‌های مهر ماندگار از اهداف این دوره از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان غربی است.

تشکیل جلسات مختلف در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و بررسی موانع و ظرفیت‌های موجود در استان و بهره گیری اصولی از این ظرفیت‌ها و از بین برداشتن موانع پیش رو از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

تشکیل جلسه هیئت دولت، شرکت در دو کارگروه توسعه کشاورزی و کارگروه توسعه معدن استان آذربایجان غربی از دیگر برنامه‌های این سفر به شمار می‌رود.

سفر وزرا به تمام شهرستان‌های استان نیز در راستای تحقق شعار عدالت محوری دولت نهم و دهم انجام می‌گیرد و طی آن وزیران در چهارمین سفر هیئت دولت به استان به 17 شهرستان استان سفر کرده و ضمن دیدار و گفت‌وگو با مردم و حضور در شورای اداری شهرستان‌ها، مشکلات شهرستان را نیز مورد بحث و بررسی قرار داده و گزارش نهایی سفرها را در جلسه هیئت دولت ارائه می‌دهند.

افتتاح 31 پروژه با اعتبار 437 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در چهارمین سفر هیئت دولت به استان اتفاق می‌افتد و علاوه بر این شاهد کلنگ زنی چند پروژه دیگر با اعتبار 100 میلیارد تومان در این استان خواهیم بود/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.