تجمع اعتراض آمیز اساتید،طلاب و روحانیون شهر اهواز دراعتراض به هتك حرمت به نبش قبر ˈحجربن عدیˈ صحابه ارجمند پیامبر اعظم(ص) و یاور راستین امیرالمومنین(ع) ازسوی تروریست ها در كشور سوریه شنبه در مسجد اعظم برگزارشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، در این مراسم حاضران با سر دادن شعار های ˈمرگ بر امریكاˈ، ˈمرگ بر اسراییلˈ این عمل غیر انسانی و وحشیانه را محكوم و خواستار مجازات عامل یاعاملان این جنایت شدند.

گفتنی است، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز نیر روز گذشته در آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه، با ابراز تاسف از این اقدام صهیونیسم بین المللی گفت:این جنایت فوق العاده وحشتناك است و با هیچ یك از قانون های بشری، شرعی و الهی منطبق نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این كه نبش قبر مسلمانان حرام است، تصریح كرد: وهابیان كوردل و سلفیان قواعد و قوانین انسانی و الهی را زیرپا گذاشتند و اقدام به این جنایت هولناك كردند.

لازم به ذكر است در اعتراض به هتك حرمت به مزار شریف ˈحجر بن عدیˈ صحابه ارجمند پیامبر اعظم(ص) و مدافع راستین امیرالمومنین(ع) ، طی روز های گذشته تجمع های اعتراض آمیز متعددی در شهر های مختلف كشور تشكیل و این عمل وحشیانه را محكوم كردند./س
برچسب ها: اجتماع ، اعتراض ، هتک حرمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.