مدیرکل فرهنک و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره ملی داستان خلیج فارس که از دوشنبه 9 اردیبهشت 92 در یاسوج آغاز شده بود با معرفی افراد برتر پایان یافت.

 
ˈامین کمالوندیˈ در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: یک هزار و 47 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیات انتخاب اولیه 72 اثر به مرحله پایانی جشنواره راه یافت.
وی بیان کرد: پس از داوری نهایی 31 اثر به عنوان آثار برگزیده در دو بخش داستان خلیج فارس و آزاد انتخاب و با اهدای جوایز مورد تجلیل قرار گرفتند.
کمالوندی اظهار کرد: در بخش داستان خلیج فارس ˈمهبدین اروندˈ از شوش اول شد، ˈهادی سالار ورزیˈ از شوش مقام دوم را کسب کرد و ˈحامد جلالیˈ از قم و ˈزهره زنگنهˈ از بوشهر نیز به طور مشترک صاحب عنوان سوم شدند.
وی عنوان کرد: در بخش آزاد این جشنواره نیز ˈمحمدرضا شریفیˈ از ورامین اول شد،ˈصابر محمدیˈ از گچساران رتبه دوم را تصاحب کرد و ˈسروش علیزادهˈ از رشت نیز به مقام سوم دست یافت.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: افراد برگزیده این جشنواره در هر دو بخش داستان خلیج فارس و آزاد از 17 استان کشور بوده است.
ˈکرم الله محمدپورˈ افزود: داوری این آثار را سه داور از تهران، شیراز و کهگیلویه و بویراحمد بر عهده داشتند.
وی بیان کرد: در حاشیه این جشنواره کارگاهی با موضوع بررسی معضلات حوزه داستان با حضور استادان برجسته استانی و کشوری برگزار شد که در آن نویسندگان مشکلات خود را مطرح کردند./س

برچسب ها: جشنواره ، ملی ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.