رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هتک حرمت جناب حجر بن عدی گفت: تنها متهم این حادثه، آمریکای جنایتکار است و فتوای اصلی جسارت به مدفن پاک حجر بن عدی را کاخ سفید صادر کرده است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه توطئه هتک حرمت به جناب حجر بن عدی توطئه امریکاست اظهار داشت: این هتک حرمت واکنش عجولانه امریکا به اجلاس عظیم علمای اسلام در تهران بود.چرا که این اجلاس ضربه سختی به طرح های آمریکا در منطقه وارد کرد و آنها وحشت زده از وحدت مسلمین دست به این کار زدند.

وی بیان کرد: وجود پیکر سالم این صحابه نورانی بعد از 14 قرن بهترین دلیل حقانیت اوست. حادثه تلخ و جانگداز تعرض به مدفن پاک حضرت حجربن عدی سلام الله علیه ظاهری دارد و باطنی، ظاهر آن این است که یک گروهک متعصب از روی تعصب مذهبی دست به این کار زده‌اند حال آنکه؛ اولا هیچ مذهبی چنین تعرضی را مباح نمی‌داند و تجویز نمی‌کند و هیچ عالم اهل سنت شناخته شده‌ای در جهان وجود ندارد که چنین اقدام ضد انسانی و ضد دینی را مشروع بداند، ثانیا قرن‌هاست این مقبره در منطقه اهل سنت با احترام حفظ شده و اگر دشمنی مذهبی با آن وجود داشت می‌بایست در طول این قرن‌ها اعمال می‌شد.

نقدی ادامه داد: ثالثا سالم بودن پیکر این شهید راه حق، که پس از 14 قرن نمی‌باید جز خاکی از آن باقی مانده باشد از بارزترین دلایل حقانیت راه این صحابی بزرگوار است و هیچ‌کس به خاطر تعصب مذهبی کاری نمی‌کند که حقانیت حریف خود را عملا اثبات کند.

وی افزود: هرچند عاملان این اقدام افرادی به ظاهر وهابی مسلک بوده و خود را به اهل سنت منتسب می‌کنند، اما تنها متهم این حادثه آمریکای جنایتکار است و فتوای اصلی جسارت به مدفن پاک حجر بن عدی را کاخ سفید صادر کرده است.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: تجمع عظیم علمای شیعه و سنی در یک فضای صمیمی زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و اجماع آنان بر ضرورت پیشبرد بیداری اسلامی تا حاکمیت کامل اسلام به سرزمین های اسلامی و آزادی قدس شریف، کابوسی وحشتناک برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، لذا با دستپاچگی به این اقدام احمقانه دست زدند تا شاید با برانگیختن خشم شیعیان علیه اهل تسنن وحدت و برادری را بر هم زنند. غافل از آنکه ملت‌ها بیدار شده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: شیعه و سنی تا آزادی قدس و فروپاشی امریکای جنایتکار با هم هستند و با این توطئه‌ها از کوره در نمی‌روند و منشاء این اقدامات رذیلانه صهیونیسم بین‌الملل و کاخ سفید می‌دانند، لذا در واکنش به این خباثت‌ها حتی شعارها را پیش از وهابیت باید متوجه آمریکا و صهیونیسم کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار