رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به مصوبات کارگروه های گردهمایی اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: اجباری شدن دوره فرصت مطالعاتی خارج برای دوره دکتری و حضور معاونان فرهنگی در تصمیم گیری ها از مصوبات این کارگروه ها بوده است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر: در اختتامیه هفتمین گردهمایی اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر دکتر علیرضا رهایی با ارائه گزارشی از مصوبات جلسات کارگروه های این گردهمایی افزود: در جلسات پیشنهاداتی در زمینه های توسعه شرکتهای دانش بنیان، تقویت نشریات علمی پژوهشی، تقویت روابط بین الملل و اعطای به موقع تشویق ها ارائه شد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر هدفدار کردن فرصتهای مطالعاتی را از دیگر مصوبات ذکر کرد و اظهار داشت: تقویت فرصت های مطالعاتی دوره دکتری و تهیه رتبه بندی دانشکده های دانشگاه از نظر آموزشی و پژوهشی از دیگر مصوبات است.
 
وی حضور بیشتر مدیران فرهنگی در تصمیم گیری ها را از مصوبات این کارگروه ها دانست و یادآور شد: در این جلسات تاکید بر اختصاص بودجه مستقل برای ورزشگاه ها و تشویق اساتید برای حضور در فعالیت های ورزشی تاکید شد.
 
رهایی ارتقای سطح دوره های آموزشهای الکترونیکی را دیگر مصوبات جلسات کار گروه های این گردهمایی عنوان کرد و ادامه داد: در این جلسات در خصوص اجباری شدن فرصت های مطالعاتی خارج برای دوره دکتری تاکید شده است./ز2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.