اساسنامه جدید شورای ورزش همگانی در پنجمین جلسه این شورا با حضور معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی به تصویب رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امروز در نخستین نشست شورای همگانی سال 92 که در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضای این شورا برگزار شد، مرضیه اکبرآبادی معاون توسعه ورزش همگانی با ارائه گزارشی از نتایج نشستهای جلسات گذشته، به دستور جلسه این نشست اشاره کرد.

وی تصویب اساسنامه شورای ورزش همگانی را یکی از موارد دستور جلسه عنوان کرد و اظهار داشت :‌این موضوع در هفته های گذشته بارها مورد بررسی و نقد قرار گرفته و خوشبختانه توانستیم به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنیم.
 
وی همچنین در این نشست به شیوه نامه اجرای تقسیم کار ملی اشاره کرد وبا مهم خواندن این طرح توضیح داد : با توجه به خدماتی که توسط دستگاهها به تناسب نیازهای مخاطبانشان ارائه می شود نشستهایی را تشکیل دادیم تا براساس آن درحوزه ورزش همگانی شیوه نامه ای با عنوان اجرای تقسیم کار ملی از طرف وزارت ورزش و جوانان تدوین و به همه دستگاههای بخش ملی ارائه شود.

وی درادامه با بیان اینکه این شیوه نامه تهیه و به تمامی دستگاهها و نهادهای ملی ارائه شده است، گفت: ‌امیدوارم با مطالعه وبررسی دقیق این شیوه نامه، در جلسه بعدی مصوب شود.

مرضیه اکبر آبادی در این جلسه به مسائل و مشکلات فرا روی ورزش کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه به رغم تمام این مشکلات در حوزه ورزش همگانی ضمن اجرایی شدن تمام برنامه ها در سال 91،چه در حوزه فدراسیون همگانی و چه در بخش ملی، برنامه های گسترده ای نیز برای سال 92 تدوین وانشاءالله به اجرا درخواهد امد.

وی دراین نشست از تدوین طرح جامع پیرامون زیر ساختهای ورزش همگانی خبر داد و افزود: امیدوارم با بررسی اماکن ورزشی متناسب با این بخش از ورزش، بتوانیم طرح جامعی را تهیه و به هیات دولت ارائه کنیم.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی با بیان اینکه توسعه ورزش در میان آحاد مردم مورد تاکید وزارت ورزش و جوانان است، از کارکنان دولت به عنوان قشری مهم نام برد و افزود: ورزش کار کان دولت در دستور کار قرار گرفته ودر نظر داریم با بررسی آیین نامه پیشین ، زمینه گسترش ورزش کارکنان دولت را به طور عملی فراهم نماییم.

وی تاکید کرد : درآخرین دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان تاکید بسزایی بر برنامه ریزی به منظور توسعه ورزش همگانی و ترغیب آحاد مردم به ورزش داستند. به ابن ترتیب با توجه به اینکه کارکنان دولت بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند، برنامه بریزی برای این قشر را در دستور کار قرار دادیم تا با اختصاص امکانات و زمان مناسب، شرایط حظور این عزیزان دراین عرصه مهیا شود.
 
در این نشست هریک از اعضاء ضمن ارائه گزارش عملکرد، پیشنهادهای خود را در خصوص هریک از موراد مطرح شده اعلام کردند.

گفتنی است دراین نشست پیشنمازی معاون امورفرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت./زر
برچسب ها: اساسنامه ، ورزش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار