وزیر اسبق وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد کمکها ی مردمی در اوایل دولت 15 میلیارد تومان بود که این میزان کمک در سال جاری به 500 میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از نشست سراسری هم اندیشی NGO ها با مسئولان سازمان بهزیستی عبد الرضا شیخ السلامی اظهار داشت: خدا را شا‌کریم که هنوز می توانیم به عنوان یک فرد عادی در خدمت جامعه هدف سازمان بهزیستی باشیم .
وی با اشاره به اینکه این دوره در مقایسه با سایر دوره های اخیر سازمان بهزیستی تفاوتهای بسیاری داشت افزود: تحویل 75 هزار واحد مسکونی به معلولان و مدد جویان ایجاد بیش 120 هزار شغل برای جامعه هدف سازمان بهزیستی گویای شکوفایی این دوره جدید است.
وزیر سابق وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر این که مردم کشورمان مردم بسیار خوبی هستند و انجام کار خیر یکی از اولویت های زندگی آنان است یاد آور شد بایستی برای جلب مشار‌کتهای مردمی ظرفیت های مناسبی فراهم شود چرا که در ابتدای دولت میزان مشار‌کتهای مردمی 15 میلیارد تومان بود حال آنکه در حال حاضر این میزان مشارکت مردمی با رشدی 33 برابری به 500 میلیارد تومان رسیده است.
وی در خصوص سازمان تخصصی و بزرگ بهزیستی گفت:ما بیش از پیش به یک سازمان بزرگ با مدیران و کارکنان بسیار زیاد داشته باشیم نیازمند مدیرانی کارآمد با تعداد کمتر هستیم تا کارها را به مردم بسپاریم.
شیخ السلامی خاطر نشان کرد: همانطور که خیرین مدرسه ساز برای ساخت مدرسه فعالیتهای لازم را انجام می دهند می توانیم با دعوت از خیر‌ین برای ساخت مسکن معلولان و مدد جویان از این قشر دعوت کنیم تا مشکل مسکن مدد جویان سازمان بهزیستی نیز ریشه کن شود./ز
برچسب ها: نشست ، تحول ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار