معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از ارسال قیمتهای جدید محصولات این شرکت به شورای رقابت بر اساس ۳ سناریوی هزینه ای خبر داد و گفت: این سناریوها فردا در شورای رقابت بررسی و پس از تایید اعلام خواهد شد.

عبدالله بابایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:با وجود اینکه مقرر شده بود امروز قیمت نهایی محصولات اعلام شود اما به دلیل مشخص نشدن سناریوی مورد تایید شورای رقابت این امر به فردا موکول شده است.
وی ادامه داد: عصر امروز شرکت ایران خودرو قیمت های جدید پیشنهادی خود را بر اساس 3 سناریوی هزینه های مالی به شورای رقابت ارسال نموده و منتظر تاییده شورای رقابت هستیم.
 وی با تاکید بر اینکه به طور حتم یکی از این سناریوها مورد تایید شورای رقابت قرار می گیرد افزود: به محض موافقت شورای رقابت با هر یک از این سناریو ها اقدامات بعدی را در راستای فروش محصولات با قیمت جدید اجراء خواهیم کرد.
بابایی ادامه داد:این 3 سناریو مطابق با فرمول قیمت گذاری اعلام شده از سوی شورای رقابت است و به طور حتم یکی از آنها مورد تایید نهایی قرار می گیرد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: در سناریو های مذکور هزینه های مالی صفر ، 6 درصد و 9 درصد پیش بینی شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار