مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر، دلیل لغو نشست خبری کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در این دانشگاه را تشریح کرد.

"سید مهدی سیدی" مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره دلیل لغو نشست خبری چند تن از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در این دانشگاه اظهار داشت: مبنا و مرجع دعوت از کاندیدهای احتمالی مجوز هیئت نظارت دانشگاه است.

وی ادامه داد: این هیئت فعالیت خود را از بهمن ماه گذشته آغاز کرده و به تمام تشکل‌های دانشجویی، کانون اندیشه مسلمان و بسیج دانشجویی قوانین عملیاتی خود را ابلاغ کرده است و بر این اساس تنها نشست‌هایی که بدون مجوز از دبیرخانه هیئت نظارت صورت گرفته کنسل شده است.

سیدی تصریح کرد: نشست هیئت نظارت روزهای یکشنبه برگزار می‌شود که گروه‌های دانشجویی موظفند برنامه‌های خود را در ارتباط با دعوت از کاندیداهای احتمالی را از یک هفته قبل با قید مکان، زمان و اسامی نفرات به دبیرخانه شورا اعلام کنند.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر در رابطه با دلیل لغو نشست متکی نیز افزود: این دعوت‌ها توسط بسیج دانشجویی دانشگاه روز دوشنبه بعد از ظهر به هیئت نظارت اعلام شد و به دلیل نداشتن شرایط لازم لغو شده است.

وی در ارتباط با لغو نشست آل اسحاق نیز اضافه کرد: دعوت ایشان توسط بسیج دانشجویی انجام شد و این تشکل مایل به برگزاری نشست داخل پاتوق دانشگاه بود که این امر بنا بر رعایت شأن کاندیداها و قانون برگزاری مراسم در آمفی‌تئاتر و سالن‌های همایش رد شد.

سیدی اظهار کرد: تاکنون اجرای سه برنامه و یک پیشنهاد از سوی کانون اندیشه مسلمان و چهار درخواست از سوی بسیج اعلام شده که تا نگرفتن مجوز حق تبلیغات ندارند و تبلیغ کاندیداهای احتمالی، بدون مهر نصب در دانشگاه ممنوع است.

وی در ارتباط با نشست‌های هفته آینده اعلام کرد: دعوت از متکی و آل اسحاق و سعیدی‌کیا نیز در برنامه هیئت نظارت روز یکشنبه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه امیرکبیر در پایان عنوان کرد: نشست‌های ویژه دیگری نیز به منظور ارائه راهکارهایی در باب تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، منشور انتخاباتی و ایجاد قوانین عملیاتی با حضور مسئول دفتر نهاد، نمایندگان جامعه اسلامی، کانون اندیشه دانشجویان مسلمان، بسیج، مدیر کل فرهنگی و معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار