به مناسبت ولادت دخت گرامی نبی اکرم (ص) و به منظور گرامیداشت مقام مادر و روز زن جشن بزرگ همراز یاسی در سینمای پردیس رازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مسعود کفایتمند در این مراسم با بیان این که با بررسی زندگی و جایگاه حضرت زهرا(س) به نقش تأثیر گذار ایشان به عنوان دختر پیامبر (ص) و همسر امیر المو‌منین (ع)  و مادر ائمه بزرگوار پی می بریم شخصیت آن حضرت را الگوی بی دلیل برای زنان عالم دانست و گفت: آن حضرت طی 2 دهه عمر گرانمایه و با برکت خود مصرف موثر در جامعه به ویژه پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) داشته اند و نظر انسانها و نقش آفرینی های بسیاری ایفا کرده اند و این حضور مؤثر و تاریخ ساز همزمان با والاترین و مقدس ترین ایفای نقش ممکن در جایگاه مادر و همسر و غمگسار‌ی و همراهی برای پدر بوده است.
شهردار منطقه 11 همچنین نقش آفرینی های سازمان زنان ایران به عنوان مادران و همسران شهدا و نیز توانمندی شخصیت طمأنینه و ایثار بانوان جامعه ما را بسیار ارزشمند دانست و خاطر نشان کرد: عشقی که زنان به همسران و فرزندانش اهدا می کنند و نقشی که در تربیت فرزندان و همکاری با همسران دارند چرخ محرک پیشرفت در جامعه است.
کفایتمند با یاد آوری این که زنان جامعه در شرایط جامعه مادر شرایط اقتصادی و فشارهای زندگی امروز می توانند نقش تعیین کننده ای در اقتصاد مقاومتی و اصلاح سبک زندگی داشته باشند تصریح کرد: زنان با تأسی به حضرت فاطمه زهرا(س) و ساده زیستی ایشان می توانند روش مناسبی برای اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشند و با اصلاح سبک زندگی از طریق تربیت فرزندان صالح و سالم در تحقق پیشرفت و عدالت و نیل به آرمان های شهدا نقش راهبردی داشته باشند. شهردار منطقه 11 خاطر نشان کرد: بستر سازی برای تحقق این نقش آفرینی برای بانوان از رویکرد های مهم است که در راستای تدابیر شهردار محبوب تهران جناب آقای دکتر قالیباف در عرصه ارتقای مشارکت های مردمی در مدیریت شهری دنبال کرده ایم.
وی ضمن قدردانی از بانوان شاغل در شهرداری منطقه 11 که باعث تحقق دستاوردهای خوب در سطح منطقه بوده اند برایمان مسئولیت مهمی که در قبال خانواده و سلامت جامعه بر عهده آنان است تاکید و اذعان کرد: اگر مادران فرزندانشان را در تمام ابعاد سلامت خوب تربیت کنند مشکلات و ناهنجاری وارد جامعه نو شود و جامعه سالمی خواهیم داشت./ز
برچسب ها: ولادت ، همسر ، ائمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار