بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس امروز 14 اردیبهشت ماه با تاکسی وارد ورزشگاه درفشی فرشد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز ساعت 17 در ورزشگاه درفشی فر آغاز می شود و بازیکنان این تیم یک ساعت پیش از آغاز تمرین کم کم وارد ورزشگاه شدند و نکته جالب توجه در تمرین امروز ورود مهدی مهدوی کیا به ورزشگاه درفشی فر بود که با یک تاکسی به محل تمرین آمده بود.

گفتنی است؛ هواداران زیادی به ویژه از شهرستان های کشور برای مشاهده تمرین سرخپوشان به محل تمرین آمده اند که متأسفانه با دربهای بسته ورزشگاه درفشی فر مواجه شده اند و از این حیث بسیار معترض هستند، اما خواسته آنها از بازیکنان پرسپولیس کسب قهرمانی در جام حذفی مقابل تیم فوتبال سپاهان است و این نکته را به تک تک به بازیکنان گوش زد می کنند.

شایان ذکراست؛ پروویچ به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا نیز نمی تواند سرخپوشان را در دیدار فردا 15 اردیبهشت ماه مقابل سپاهان بازی مي کند.
کریم باقری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز حاضر شد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
 
حدود 80 تماشاگر در مقابل ورزشگاه درفشی فر حضور یافتند که در میان آنها 4 یا 5 تن از پیرمردهای طرفدار پرسپولیس نیز حاضر هستند.
 
برخی تماشاگران با در دست داشتن پارچه هایی که برای بدرقه مهدی مهدوی کیا آماده کرده اند نیز در میان هواداران به چشم می خورند.
 
بحث خداحافظی مهدی مهدوی کیا در میان هواداران بسیار داغ است و عده ای از آنها به این نکته اشاره دارند که اگر گل محمدی باهوش باشد می تواند به درستی از وی در دیدار با سپاهان بازی بگیرد و عده ای دیگر بر این باور استوارند که کیا با سن و سال بالا دیگر نمی تواند کارایی لازم را داشته باشد.
 
نکته جالب توجه در تمرین امروز حضور پدر حسین ماهینی در تمرین سرخپوشان است.
 
از نکات جالب دیگر در تمرین امروز حضور چند تن از هواداران با پیراهن شماره 8 علی کریمی در مقابل ورزشگاه درفشی فر می باشد.
 
گل محمدی در خلال تمرینات دقایقی را به صحبت با بازیکنان سپری کرد.
 
هواداران برای کسب موفقیت سرخپوشان در فینال جام حذفی پیاپی صلوات می فرستند
 
مهدی مهدوی کیا در لیست 18 نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل سپاهان قرار گرفت.
 
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال از جناحین و ضربات پنالتی پیگیری شد.
 
لیدرهای پرسپولیس از خجالت یک خبرنگار در رابطه با خبری که در آن قید شده بود لیدرهای سرخپوشان از حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال استقبال می کنند در آمدند.
 
تمرین پرسپولیسی ها در ساعت 18 خاتمه یافت./آق
برچسب ها: بسیار ، شایان ، ذکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار