والیبال ایران زمین خرداد ماه امسال میزبان یکی از دیدارهای لیگ جهانی است که قرار است در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مسئولان فدراسیون درصدد هستند که با بهره گیری از امکانات و بضاعت موجود و همکاری گرفتن از تمامی نهادها و ارگان های مختلف یکی از بهترین میزبانی های خود را داشته باشند.  در همین راستا جلساتی را با مسئولان مربوط برگزار   و هماهنگی های لازم تاکنون انجام شده اما نکته قابل توجه سالن محل برگزاری  است.
سعید درخشنده، مسئول امور بین الملل فدراسیون والیبال در این خصوص به خبرنگار ما اظهار داشت: مسئولان فدراسیون جهانی والیبال (FIVB)  با برگزاری مسابقات لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری آزادی موافقت کرده اند ، ما نیز برای رساندن این مجموعه به وضعیت استاندارد اقدامات  لازم را  انجام داده ایم.

 وی تصریح کرد: به طور کلی درحال حاضر سالن 12 هزار نفری آزادی سه نقص کلی دارد که این کمبودها شامل اسکوربورد، دستگاه تهویه و نور است که باید هرچه سریعتر از سوی مسئولان مربوط مشکل برطرف شود.
  تصریح کرد: مسئولان سالن 12 هزار نفری آزادی  باید یک دستگاه اسکوربورد بزرگ در سالن نصب کنند،‌همچنین نور سالن را از 1200 لوکس کنونی به 1500 لوکس ارتقا دهند، همچنین حداقل 25 عدد دستگاه تهویه  در سالن نصب کنند.
 درخشنده خاطر نشان کرد:  مسابقات لیگ جهانی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار  است و به هیچ عنوان شوخی بردار نیست و تمامی امکانات  سالن محل برگزار کننده باید تامین شود در غیر این صورت ناظرین لیگ جهانی از میزبانی ما ایراد خواهند گرفت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار