سالن یاس با توجه به فعالیت گسترده در سالهای گذشته از مزیت های نمایشگاه بین المللی کتاب تهران محسوب می شود.

همایون امیرزاده، معاون علمی فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در خصوص سطح کیفی نمایشگاه کتاب تهران امسال گفت: پیش اندیشی ها برای رویکرد کیفی این نمایشگاه بوده است.
وی ادامه داد: تغییر چارت نمایشگاه تجمیع فعالیت های نمایشگاه انسجام بخشی و یک نگاه ویژه و محتوایی با برنامه ریزی در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از رویکرد های اصلی ما بوده است.
امیرزاده افزود: ما در نمایشگاه امسال کمیته ای تحت عنوان تحقیق و توسعه که ناظر بر موضوعات نظرسنجی ها اجرایی کردیم و باتوجه به اینکه در سالهای گذشته شرح جامعی از تدوین آیین نامه ها نداشتیم در این دوره صورت دادیم و مشخص و مکتوب شدن وظیفه تمامی دست اندرکاران نمایشگاه به خصوص در حوزه مدیریت نشان دهنده برنامه ریزی و کیفت بخشی بهتر است.
وی در خصوص سالن یاس ب هعنوان یکی از مزیت های نمایشگاه تهران اظهار داشت:سالن یاس که از 3 سال پیش آغاز شده و در سال گذشته نقش آفرینی بالایی داشته امسال در آن تقویت بخشی و ارتقائ بالایی صورت گرفته و با این موضوع که تعداد ناشران و مجموعه اتحادیه ها و انتشاراتی امسال را دخیل داشتیم و از نظر عناوین نیز افزایش چشم گیری داشته و این ها برای ما امیدوارکننده از جهت کیفیت در بخش نمایشگاهی و فروشگاهی کرده است. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.