نایب رئیس فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، چشم دنیا به انتخابات ما دوخته شده است، گفت: حضور حماسی مردم، پشتوانه قوی برای نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، کمال علیپور با اشاره به اینکه نگاه جهان به برگزاری انتخابات پرشور و گسترده در ایران دوخته شده است، اظهار کرد: حضور گسترده و انتخاب اصلح از تاکیدات مقام معظم رهبری برای انتخابات دهم ریاست جمهوری است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی،افزود: برای انتخاب اعضای شورای شهرها و روستاها باید مطالعه لازم انجام شود تا منتخبان حضور در شوراها که پارلمان کوچک محلی هستند، از افرادی کاردان و متعهد تشکیل شود.

رئیس هیئت عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: هیئت عالی نظارت بر چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی مازندران به عنوان امانتدار مردم، همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور انجام خواهد داد.

نایب رئیس فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برگزاری باشکوه انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت: مردم و مسئولان در اجرایی کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گسترده و باشکوه تلاش کنند.

وی به اهمیت حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و یادآور شد: حضور حماسی مردم، پشتوانه قوی برای نظام اسلامی است./س

برچسب ها: پشتوانه ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.