رئیس پلیس فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: با هوشیاری ماموران پلیس فرودگاه بین‌المللی مشهد در بازرسی از وسایل همراه دو مسافر زن بیش از چهار کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، جلوس جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با قاچاق مواد مخدر از مرز هوایی، ماموران زن پلیس فرودگاه مشهد حین چک و کنترل مسافران خروجی به دو زن جوان به نام‌های زهرا و فاطمه مقیم یکی از کشورهای خارجی مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فرودگاه پس از هدایت این دو خانم جوان به داخل اتاق بازرسی و بازرسی دقیق وسایل آنها مقدار چهار کیلو و 150 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یازده چمدان جاسازی کرده بودند را کشف کردند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

 * 14 مواد فروش در چناران دستگیر شدند

قربانم صنعتی، فرمانده انتظامی چناران خراسان‌رضوی نیز در ادامه اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چناران با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های حوزه استحفاظی این فرماندهی 14 نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در این ارتباط مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، شیره تریاک، شیشه و حشیش کشف و تعدادی تجهیزات ماهواره‌ای از متهمان کشف و دو دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی چناران بیان کرد: همچنین 22 دستگاه خودرو و موتورسیکلت طی 24 ساعت گذشته در چناران توقیف شده است.

صنعتی خاطرنشان کرد: 13 دستگاه موتور سیکلت  و 9 دستگاه خودرو در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی توقیف و روانه پارکینگ شد.
برچسب ها: مخدر ، فرودگاه ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.