عضو کميسيون حقوقي مجلس از افزايش تعرفه‌هاي رسيدگي به پرونده‌هاي شوراي حل اختلاف در شهرها از 5 هزار تومان به 10 هزار تومان و در روستاها از 3 هزار تومان به 5 هزار تومان خبر داد.

"ابوالفضل ابوترابي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، از بررسي طرحي براي افزايش تعرفه‌هاي رسيدگي به پرونده‌هاي شوراي حل اختلاف خبر داد.

وي ادامه داد: کمیسیون حقوقي‌قضایی مجلس در قالب طرحی به کميسيون تلفيق پیشنهاد داده است که تعرفه‌های شوراهای حل اختلاف در شهرها از 5 هزار تومان به 10 هزار تومان و در روستاها از3 هزار تومان به 5 هزار تومان، افزایش مي‌يابد.

اين عضو کميسيون حقوقي دليل افزايش تعرفه‌هاي شوراي حل اختلاف را بيمه کارمندان اين مجموعه دانست و گفت: نیروهای شوراهای حل اختلاف در سراسر کشور، تحت پوشش هيچ نهاد بیمه‌اي نيستند بنابراين افزايش تعرفه‌ها بنا به درخواست اين نهاد براي اختصاص بودجه و بيمه تحت عنوان طرحي در کميسيون بررسي شده است.

ابوترابي در پايان با بيان اينکه افزایش تعرفه‌ها مشکلي براي شهروندان ايجاد نمي‌کند، خاطرنشان کرد: افزايش تعرفه‌ها جزيي بوده و خللي در روابط شهروندان ايجاد نخواهد کرد بلکه کارمندان اين مجموعه با آرامش خاطر بيشتري به حل مشکلات مردم مي‌پردازند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار