مربی تیم فوتسال کشورمان گفت: نظری و فراشی با هم بحث کردند اما درگیری فیزیکی بین آنها صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از درگیری که در اردو تیم فوتسال مابین مربی و بازیکن بوجود آمد سرپرست کمیته فوتسال به منظور کنترل اوضاع اردو و همچنین دوری از هر نوع حاشیه خواستار برخورد محکمی با نظری و فراشی شد اما وی بیان کرد این برخورد در صورتی خواهد بود که این دو در جریان بحث باهم درگیری فیزیکی پیدا کنند. پس از انتشار خبر درگیری مصطفی نظری اعلام کرد حاشیه ها مربوط به یک اختلاف نظر کوچک بوده که ادامه پیدا نکرده است اما با وجود این گفته ها مسئولان جلسه ای تشکیل دادند که طی آن مصطفی نظری و امیر فراشی تا مدتی که تصمیم نهایی گرفته شود از حضور در اردو محروم خواهند بود زیرا هنوز مشخص نیست که درگیری فیزیکی بوجود آمده یا نه ؟ همچنين سرپرست تیم ملی اعلام کرد مسئولان برای جلوگیری از ایجاد درگیری هر دو نفر را از حضور در اردو محروم کرده است.

در این خصوص رضا لک، مربی تیم ملی فوتسال کشورمان که شاهد بر ماجرا بوده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هنگامی که اختلاف نظر يا بحث نظری و فراشی صورت گرفت، من نزدیک ترین فرد به صحنه بودم هیچ درگیری فیزیکی بوجود نیامد آنها به دلیل یک بحث فنی با هم بگو مگو کردند و پس از آن فراشی بدون ادامه این ماجرا اردو را ترک کرد و ماجرا همین جا تمام شد.

وی افزود: البته خسوس از نظری خواست که امیر را برگرداند که مصطفی همین کار را انجام داد. تمام ماجرا در همین حد بود و توسط هیچ یک از افراد پیگیری نشد. اما معتقدم مسئولان برای پیشگیری از درگیری های دیگر و ایجاد فضای دوستانه و با آرامش در این مورد سخت گیری می کنند.

لک بیان داشت: ریشه دار بودن درگیری ها و بحث های مصطفی و امیر نیز دلیل دیگری است تا مسئولان با تحکم بیشتری در این خصوص تصمیم گیری کنند. درصورتیکه این راه باعث ایجاد آرامش در اردو باشد با تصمیم موقت مسئولان موافق هستم./مح


برچسب ها: لک ، فوتسال ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار