عضو فراکسيون روحانيون مجلس با اشاره به هتك حرمت مقبره حجربن عدي صحابي گرانقدر پيامبر(ص) توسط تروريست‌هاي سوريه گفت: هتک حرمت مقبره صحابه پيامبر بيانگر بي‌اعتقادي گروه‌هاي تکفيري به مباني اسلام است.

حجت‌الاسلام عليرضا سليمي نماينده محلات و دليجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به هتک حرمت مقبره حجربن عدي صحابه جليل‌القدر پيامبر(ص) و اميرالمومنين(ع) توسط گروه‌هاي تکفيري و تهديد به ادامه اين اقدامات شنيع گفت: گروه‌هاي تکفيري و تروريستي در خدمت ارگان‌هاي جاسوسي غرب بوده و برهيچ کدام از موازين بشري استوار نيستند، در رفتارهاي خود هيچ منطقي را دنبال نکرده و با تهديد و ارعاب و شکنجه به دنبال القا و تحميل افکار خود به ديگران هستند و مقدسات قابل احترام در اديان ديگر را قبول ندارند.
 
وي در ادامه با بيان اينكه اين گروه‌ها برخلاف آنچه که سعي در بيان آن دارند، گرايشي به اسلام نداشته و با اسلام مخالفند، تصريح كرد: گروههاي تروريستي سوريه بايد بدانند هتک حرمت‌هاي صورت گرفته بدون شک نشانگر رذالت گردانندگان اين گروه‌ها بوده كه قطعا بي‌پاسخ نخواهد ماند.
 
عضو كميسيون آموزش مجلس ادامه داد: مسلمانان آزاده قطعا اين اقدامات را محکوم مي‌کنند، اين که صحابي پيامبر (ص) و يا قبور مطهر بزرگان دين توسط اين افراد هتک حرمت شود نشانگر انحراف اين افراد است.
 
عضو هيئت‌رئيسه کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با تاكيد بر محكوميت اين اقدام از سوي كميسيون آموزش خاطرنشان كرد: اين افراد عوامل استکبار هستند و چنين عملياتي بيانگر بي‌اعتقادي گروه‌هاي تکفيري به مباني روشن اسلام است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هتک ، حرمت ، صحابه ، پیامبر ، انحراف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار