سامانه صدور حواله الكترونيكي به منظور هماهنگي بين بندر ،گمرك ، پايانه و افزايش رضايتمندي ارباب رجوع از جمله رانندگان كاميون ها به همت كارشناسان اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان اجرايي شد .

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ، ابراهيم ايدني با اعلام اين خبر اظهار داشت : اين اداره كل سال گذشته به منظور توسعه كسب و كار الكترونيك ،نسبت به ايجاد لينك ارتباطي خود با گمرك و پايانه از طريق 16 كيلومتر فيبر نوري اقدام نمود و اينك در ابتداي سالي كه به عنوان سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي نامگذاري شده، سامانه مذكور نصب ، راه اندازي و مورد بهره برداري قرار گرفته است.
مدير كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان در ادامه بيان داشت: در اين سامانه اطلاعات حواله بارگيري كالا توسط شركت هاي مستقر در پايانه حمل و نقل وارد و به صورت Online توسط اداره گارد و انتظامات جهت كنترل تردد كاميون ها استفاده مي شود.
وي همچنين افزود: پياده سازي اين سامانه كه به منظور تبادل الكترونيكي اسناد ميان اين اداره كل،گمرك وپايانه حمل و نقل طراحي گرديده ، سبب شده تا علاوه بر مكانيزه نمودن فرآيندهاي درب ورود و خروج كاميون رو، موجب افزايش سرعت و دقت در كنترل كاميون هاي ورودي و خروجي ، كاهش بار ترافيكي در درب هاي عملياتي و روان سازي عبور كاميون ها شود .
نصب وراه اندازي اين سامانه نشان از عزم راسخ اين اداره كل در ايجاد زير ساخت هاي ICT بوده است كه موجب تسريع و تسهيل كار رانندگان وافزايش رضايت آنها شده است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار