اجلاس بین المللی علما و نخبگان 80 کشور جهان اسلام نقطه عطفی در تعامل و اتحاد مسلمانان برای مقابله با ترفندهای استکباری است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه برگزاری اجلاس بین المللی علما و نخبگان هشتاد کشور جهان اسلام در تهران را نقطه عطفی در تعامل و اتحاد انان برای مقابله با ترفندهای استکباری دانست .

آیت الله ایمانی افزود : نهضت های اسلامی که طی چند سال اخیر در کشورهای اسلامی به وقوع پیوسته است برگرفته از عقاید دینی و تعالیم الهی آن هاست که بر اساس تکلیف دینی انجام گرفته است .

خطیب جمعه شیراز گفت : بیداری امت اسلامی در کشورهای اسلامی موجی از رعب و وحشت را در دل دشمنان بوجود آورده و به این خاطر تلاش های استکباری برای خاموش کردن و یا به انحراف کشیدن انها آغاز شده است.

آیت الله ایمانی افزود : طبیعی است که این حرکتها که موقعیت و منافع استکبار را به خطر انداخته برای آنان خوشایند نیست و بایستی علیه آن موضع بگیرند لذا اجلاس تهران فرصتی است تا ضمن توسعه همدلی و تعامل موجب اسیب شناسی نیز شود.

امام جمعه شیراز گفت : امروزه انقلاب اسلامی ایران ضمن بیداری ملتهای اسلام موجب شکست و اضمحلال حکومتهای استکباری شده است و قدرتهای بزرگ این شکوه و عظمت را در طول انقلاب به وضوح دیده اند.

آیت الله ایمانی افزود : اسرائیل در جنگ های 33 روزه ، 22 روزه و 8 روزه توان و قدرت حزب الله را دید و این توانمندی امروز موجب وحشت انان شده است ./ب

برچسب ها: اجلاس ، علما ، اتحاد ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.