عضو هيئت‌رئيسه کميسيون امنيت‌ملي مجلس با محکوم‌کردن اعمال وحشيانه تروريست‌هاي سوريه در تجاوز به مقدسات اسلامي گفت: اين اقدامات وحشيانه نشات گرفته از جريان وهابيت است و بيانگر بي‌اعتقادي تروريست‌هاي سوريه به اسلام و ارزش‌هاي مسلمانان است و نشان مي‌دهد که جريان وهابيت يک تفکر و ايده ساختگي است که هيچ‌گونه پشتوانه اسلامي ندارد.

"محمدحسن آصفري" نماينده مردم اراک و کميجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در واکنش به هتک حرمت مرقد مطهر "حجر بن عدي"، صحابه بزرگوار رسول اکرم(ص) و حضرت علي (ع) توسط تروريست‌هاي سوريه گفت: اين اقدام غيرانساني به دور از شان هرگونه مذهب و ديني است که مايه تاسف و تاثر مسلمانان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت(ع) شده است.
 
وي در ادامه افزود: اين حرکت نشان داد که تروريست‌هاي سوريه هيچ اعتقاد و ايدئولوژي ديني نداشته و با هر مذهب و ديني مشکل دارند و در مسئله سوريه نيز به هيچ‌وجه بحثشان موضوع دولت،‌ رژيم و حکومت سوريه نبوده است، بلکه تنها با يک ايدئولوژي و تفکر بسيار التقاطي و منحرف، موضوع دولت سوريه را بهانه قرار داده‌اند.
 
عضو کميسيون امنيت ملي با بيان اينکه تروريست‌هاي سوريه از هيچ‌گونه پشتوانه منطقي و عقيدتي برخوردار نيستند، اظهار داشت: اين اقدام نشات گرفته از جريان وهابيت است و اين‌گونه اعمال وحشيانه تروريست‌هاي سوريه بيانگر بي‌اعتقادي اين افراد به اسلام و ارزش‌هاي مسلمانان است و نشان مي‌دهد که جريان وهابيت يک تفکر و ايده ساختگي است که هيچ‌گونه پشتوانه اسلامي ندارد.
 
گفتني است، عناصر وهابي گروهک تروريستي موسوم به "ارتش آزاد سوريه" در شنيع‌ترين اقدام هتاکانه خود، با حمله به مرقد مطهر "حجر بن عدي"،‌ صحابه جليل القدر پيامبر اکرم (ص) و علي(ع) ضريح آن صحابي جليل‌القدر را تخريب و پيکر او را به سرقت بردند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تروریست ، صحابه ، وهابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار