حریفان تیم هاي ملی تکواندو كشورمان در هفتمين دوره تورنمنت بين المللي اسپانيا مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: مراسم قرعه کشی هفتمين دوره تورنمنت بين المللي كلاس A اسپانيا در سالن "دپورتيو" شهر "آلي كانته" محل برگزاري رقابت ها برگزار شد و هوگوپوشان كشورمان رقباي خود را در مرحله مقدماتي شناختند. اين مسابقات طي امروز و فردا برگزار مي شود.
 
در دور اول مسابقات در بخش مردان و در وزن اول ميثم باقري با ابراهيم الحلالي از مراكش و ابراهيم مرداني با مارتين سهيلي از اسكوالي مسابقه مي دهند، در وزن دوم احسان نقيب زاده با ويكتور فرناندز از اسپانيا بازي مي كند و هادي مستعان، ياسين اكبر نتاج و سجاد مصطفوي با قرعه استراحت روبرو شده اند.

در وزن سوم محمد خمسه قرعه نيز استراحت مي كند. در وزن چهارم بهنام اسبقي با واسيلي نيكتين از روسيه و عباس شيخي با ريكاردو ردوندو از اسپانيا روبرو مي شود، در وزن پنجم مسعود حجي زواره و عليرضا نصر ازاداني استراحت دارد، در وزن ششم محمد امامي با ريچارد آندره از نروژ بازي مي كند و اميد عميدي و پوريا عرفانيان با قرعه استراحت روبرو هستند، در وزن هفتم پيام قبادي با ريوم ساهم از بريتانيا و مهدي خدابخشي با توماس كاليسكا از اسلواكي مسابقه دارند و در وزن هشتم مرتضي شيري و سجادمرداني با قرعه استراحت روبرو شده اند.

همچنين در بخش بانوان هم در وزن اول فريده رشيدي با فبوسرا گنك از تركيه بازي دارد و دينا پوريونس با قرعه استراحت روبرو شده است، در وزن سوم ريحانه محمدي با سارا پدريو كاوكي از اسپانيا و پريسا قرباني با الكساندرا پيچارگين از روسيه مبارزه مي كنند، در وزن چهارم سوسن حاجي پور با گوتاي اتا كيشيوا از آذربايجان و مهين اسماعيل نژاد با گاوياروبلز سرانو از اسپانيا،

در وزن پنجم نرگس باقري با كارلاسارميل از اسكاتلند و پريسا فرشيدي با آداندكوردرو از ونزوئلا ديدار مي كنند، در وزن هفتم شكرانه ايزدي با تامارا فرينتد از ونزوئلا و در وزن هشتم اكرم خدابنده با ادنيس كارتو يك از استراليا مسابقه خواهند داد.

برچسب ها: تکواندو ، اسپانیا ، قرعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار