بعد از دو روز رقابت تیم کیک‌بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران به قهرمانی اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام صلح و دوستی در اردبیل دست یافت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در پایان این مسابقات تیم کیک‌بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران با کسب بیشترین امتیاز و پیروزی‌ها توانست بر رقبای خود از شش کشور دنیا و چهار تیم داخلی غلبه کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گفته مسئول برگزاری مسابقات و دبیر هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان اردبیل مسابقات بین‌المللی کیک‌بوکسینگ با عنوان جام صلح و دوستی از روز چهارشنبه در ورزشگاه 6 هزار نفری رضا‌زاده آغاز شده بود که دیروز به کار خود پایان داد و تیم کشورمان توانست مقام اول را به دست آورد و تیم‌های آذربایجان و گرجستان نیز در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

غلامرضا یعقوبی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم‌های آذربایجان، گرجستان، ‌روسیه، ترکیه و افغانستان به همراه تیم ملی منتخب استان اردبیل و شمال غرب شرکت کرده بودند که البته کشور آذربایجان با سه تیم و تیم ملی نیز در قالب الف و ب در این دوره از مسابقات حاضر شده بود که بعد از انجام مسابقات نفس‌گیر و نزدیک تیم ایران اول، آذربایجان دوم و گرجستان نیز به مقام سوم رسید.

وی یادآور شد: به تیم‌های برتر حکم قهرمانی،‌ مدال و کمربند طلایی اهدا شد که جا دارد از حمایت‌های برخی از مسئولان و متولیان امر در برگزاری مسابقات که به شکل شایسته انجام شد قدردانی کنیم.

دبیر هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان اردبیل گفت: این مسابقات در هفت وزن در بخش بزرگسالان و پنج وزن در بخش جوانان انجام شد و ما از داوران بین‌المللی و کشورمان برای قضاوت در این مسابقات دعوت کرده بودیم که قضاوت‌های خوبی نیز در این دوره از رقابت‌ها انجام شد.

یعقوبی به رقابت 100 نفر ورزشکار اشاره کرد و افزود: ورزشکاران ایرانی در این رقابت‌ها به صورت جدی محک خوردند به طوری که در رقابت جدی بین ایران و آذربایجان تیم کشورمان توانست بر رقیب خود پیشی بگیرد.

این مسئول در پایان سخنان خود سطح بازی‌ها را با توجه به حضور تیم‌های مطرح دنیا از روسیه،‌ آذربایجان و گرجستان مطلوب و بسیار شایسته توصیف کرد و اذعان داشت: حضور تیم‌های برتر و قدرت جهانی در کیک‌بوکسینگ نظیر روسیه، آذربایجان و ترکیه و همچنین گرجستان سبب شد تا سطح کیفی مسابقات نیز ارتقا یابد/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسابقات ، کیک ، بوکسینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.