سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: از این پس دیگر قایقرانان هیچ مسابقه ای را از دست نخواهند داد و مشکلی در این خصوص پیش نخواهد آمد.

خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه کاپ جهانی آبهای آرام اواخر اردیبهشت ماه به میزبانی مجارستان برگزار می شود و زمان کافی برای حضور در این رقابت ها وجود نداشت به همین دلیل سفر ملی پوشان به این مسابقات لغو شد اما از این پس دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد و قایقرانانا هیچ مسابقه ای را از دست نخواهند داد.

وی افزود: هدف بنده از حضور در فدراسیون قایقرانی حمایت از ورزشکاران است به همین دلیل ما هر چه در توان داریم را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات از سد راه برداشته شود و ما نمی خواهیم ورزشکاران از این بابت ضربه ببینند و خوشبختانه در حال حاضر آنها با روحیه خوب تمریناتشان را پیگیری می کنند.

وی در خصوص جذب مربی خارجی اظهار داشت: جذب مربی خارجی نیاز به یک پروسه زمانی دارد و اینکه ما هم اکنون به دنبال جذب مربی خارجی باشیم کذب محض است چرا که بنده به مربیان داخلی اعتقاد دارم اما در صورتیکه زمانی تصمیم به جذب مربی خارجی گرفتیم باید در هیئت رئیسه بررسی شود اما در حال حاضر چنین هدفی نداریم و امیدواریم به زودی اقلیمی به اردوی تیم ملی بازگردد.

#اسبقیان خود اصرار به رفتن داشت

ابراهیمی تصریح کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در فدراسیون قایقرانی صورت گرفته است و ما در نظر داریم در این مدت با برطرف کردن نقاط ضعف، نقاط قوت را تقویت کنیم و اینکه هدف از حضور بنده با هدف رفع تعلیق فدراسیون باشد صحت ندارد و شخص اسبقیان اصرار به رفتن داشت و سرپرستی من در فدراسیون با برگزاری مجمع و با حضور مسئولان ورزش انجام شد به همین دیل مشکلی در این خصوص وجود ندارد و در مدت 6 ماه سرپرستی تکلیف انتخابات فدراسیون نیز مشخص می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار