خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اخلاق‌‌مداری رئیس جمهور، گفت: رئیس‌جمهور باید اخلاق‌مدار و خداترس باشد و برای مردم مشکل درست نکند و به حواشی نپردازد و وعده بی‌خود به مردم ندهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی گفت : دنیا، پله‌ای برای رفتن به آخرت است.

وی با اشاره به اینکه اجناس و تولیدات داخلی از نظر کیفیت باید در حد بالا باشد، افزود: رهبری در دیدار با کارگران، به شعار سال تاکید داشتند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی و اقتصادی، دو بال است، ادامه داد: رهبری شعار امسال را هوشمندانه بیان کردند و تدوین فرمودند.

خطیب موقت نماز جمعه ساری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تمام توطئه‌های شوم را از بین ببریم باید به شعار سال، اهتمام ویژه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی افزود: در مکتب و کشوری زندگی می‌کنیم که در مسند این کشور، ولی فقیه است.

وی با بیان اینکه رهبری در رابطه با انتخابات به چهار نکته اشاره کردند، ادامه داد: مردم و کسانی که می‌خواهند ثبت نام کنند باید به خدا و به این انقلاب و قانون اساسی و این مردم، ایمان و اعتقاد داشته باشند.

وی ادامه داد: تفکر اسلامی باید در این کشور ساری و جاری باشد و اگر بخواهند تفکر شرق و غرب را در اقتصاد بر این مردم پیاده کند، به درد مردم نمی‌خورد.

قاسمی با اشاره به اخلاق‌‌مداری رئیس جمهور، گفت: رئیس‌جمهور باید اخلاق‌مدار و خداترس باشد و برای مردم هزینه و مشکل درست نکند و به حواشی نپردازد و وعده بی‌خود به مردم ندهد.

وی اظهار داشت: مردم باید به شخصیتی رای دهند که این تفکر را داشته باشد.

وی با بیان اینکه حکومت نظام به دست ولی فقیه است، ادامه داد: به همین دلیل دارای استحکام است.

وی گفت: کسانی که برای انتخابات ریاست‌ جمهوری خود را آماده می‌کنند بدانند همواره نباید انتقاد کنیم بلکه کارهای خوب، نیاز به تشکر دارد.

قاسمی افزود: کاندیداها همه احساس تکلیف نکنند، بگذارید، یک عده احساس تکلیف کنند که دارای معیارهایی که رهبری و امام تبیین کردند، باشند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.