جانشين فرماندهي كل سپاه پاسداران در اولين گردهمايي نخبگان اقشار بسيج سپاه كربلا مازندران تمام موفقيت هاي نظام اسلامي را مرهون مقاومت مردم دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، سردار سلامي در اين گردهمايي كه به مناسبت گراميداشت ده هزار شهيد استان مازندران در سالن الغدير مجموعه سپاه كربلا برگزار شد ضمن تبريك ولادت حضرت زهرا(س) و گراميداشت روز معلم گفت: مقاومت و اصرار نظام اسلامي بر خودكفايي موجب خشم دشمنان اسلام و انقلاب به خصوص آمريكا شده است.

او با اشاره به تك بعدي بودن نبرد دشمن در زمان دفاع مقدس افزود: امروزه نبرد در امتداد مرزهاي جغرافيايي تغيير ماهيت پيدا كرده و دشمن از فضاي نظامي به فظاي سياسي ، اقتصادي،فرهنگي و عمليات رواني روي آورده است.

جانشين فرماندهي كل سپاه پاسداران بودجه نظامي امريكا را برابر با نيمي از بودجه نظامي دنيا قلمداد كرد و گفت: با اين وجود امريكا مجبور به زانو زدن برابر قدرت جمهوري اسلامي شده و مديريت نقش ها براي راه انداختن در گيري در منطقه را تبديل به حضور خود در منطقه و وارد شدن در سطح عملياتي با وارد كردن نيرو در محيط هاي پيراموني ايران نموده است.

سردار سلامي در ادامه افزود: شعله هاي انقلاب در تمامي سرزمين هاي جهان نفوذ كرده است و در مقابل آدم سازي امريكايي ها براي انجام اقدامات خرابكارانه در منطقه ايستاده است

جانشين فرماندهي كل سپاه پاسداران تلاش امريكايي ها براي مقابله با جمهوري اسلامي را در دو قالب بيان كرد:يكي آنكه نظام ما به عنوان يك نظام عملي اسلامي جديد شكل نگيرد در غير اين صورت غير قابل انكار و تكپير پذير خواهد بود و دوم آنكه شعاع هاي نفوذمان را از دست بدهيم تا الگوهاي خودشان به جهانيان تحميل كنند.

سردار سلامي دوران هشت ساله جنگ را طوفان سهمگيني بر پيكره جامعه قلمداد كرد و گفت: با اين وجود اكنون ايران مرزهاي نوين فناوري را پشت سرگذاشته،داراي سيستم دفاعي خود كفاست، ماهواره به فضا مي فرستد و به فناوري انرژي صلح آميز هسته اي دست يافته است.

جانشين فرماندهي كل سپاه تماهي اين موفقيت ها را مرهون دو عامل رهبري عظيم الشأن انقلاب با درايت بي بديل ايشان و مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي و استحكام و پيوند نا گسستني اين دو بيان كرد./س

برچسب ها: بسیج ، مرهون ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.