استاندار قم با تاكيد بر لزوم فراهم كردن زمينه هاي برگزاري انتخابات پرشور و گسترده در استان، نامگذاري سال جديد بنام حماسه سياسي را يادآور شد و گفت: تمام تلاش مسئولان و عوامل دست اندركار امر اجراي انتخابات، بايد فراهم كردن شرايط و زمينه هاي حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، استاندار قم با بيان اين كه تاكيد مقام معظم رهبري در اين زمينه، اهميت موضوع را مضاعف كرده است، افزود: ان شاء الله ملت شریف ایران با اتحاد، همدلی و بصیرت همچون گذشته، حضور آگاهانه و دشمن شكني را در انتخابات 24 خرداد داشته و حماسه بزرگ ديگري را رقم خواهند زد.
پيريايي همچنين با اشاره به ويژگي هاي افراد اصلح در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، گفت: مردم در انتخاب اعضاي شورا، بايد دقت كافي و لازم را در تعهد، توانايي و شايستگي كاري كانديداها داشته باشند.
وي با قدرداني از تلاش مجريان و دست اندركاران انتخابات در استان ، گفت: به فضل الهي و هوشياري مردم، یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عرصه ديگري براي نمايش عزت، اقتدار و سربلندي ايران اسلامي تبديل خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.