رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، در نشست هم اندیشی حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی با هیئت رئیسه مجامع امور صنفی توزیعی و تولیدی استان اظهار داشت: اساس و بنیان اقتصادی استان از همان ابتدا برپایه اقتصاد صنفی، خدمات بازرگانی و زیارتی بنا نهاده شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عالی پور گفت: هدف از تشکیل جلسات  با اصناف در سال حماسه اقتصادی و سیاسی  اینست که باید ظرفیت اصناف برای رفع موانع و مشکلات باید مشخص گردد نگاه و رویکرد این است که اصناف قم می توانند چه جایگاه ویژه ای در اقتصاد استان ایجاد کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: مسلما امسال، سال سیاستگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی برای چهار سال آینده است وشرایط حساسی است و نیازمند تحقق حماسه اقتصادی به همت و همراهی اصناف و کسبه در استان با برنامه ریزی هوشمندانه و عملیاتی هستیم.
رئیس کمسیون نظارت شهرستان قم در ادامه بر وحدت و همبستگی در مجمع جهت تامین کالا و تنظیم بازار تاکید نمود و اذعان داشت: نقش اصناف، بازاریان و کسبه استان در وضعیت اقتصادی استان حساس تر ازهمیشه است و مدیریت و نظارت جهت رفع و رجوع مسائل بازار به شکل جهاد گونه  و توام با ایثارگری وظیفه ما مسئولین در بحث تنظیم بازار است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.